Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

nu överger jag er för Maken kom precis hem!

• Polly S

nu är Maken i duschen så jag FL-ar lite mer.
    snart sovdags, ska upp kvart över fem imorrn, blä.

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 21:39:36 följande:
    Det blev ingen simhall. Det blev en tur till Ikano-huset för lite inköp av varma plagg för lillen, en liten tur till djuraffären för att han älskar att titta på alla smådjur och sen hem Innan dess fick han dock i sig lite onyttigheter, dock inte lika illa som chips
    ah, var det inte mkt folk ute där såhär på en söndag?
    har ni några djur förresten?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 21:37:20 följande:
    Urk vad tidigt! Hur känns det inför imorgon?
    imorrn är ju eleverna där, det känns genast bättre!
    dessutom börjar 2 av mina mentorsklasser med en tävling som det ska bli kul att kolla på.
    men tidigt är det.
    I don't do mornings.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 21:46:52 följande:
    Som tur var, var det inte mycket folk. Tror att de flesta har bränt hål i plånböckerna Vi har en guldfisk hemma.
    ska inte rean på rean börja snart? då kanske man faktiskt kan fynda ngt. (jag tycker så mkt på rean ser tacky ut, är det de röda prislapparna som förvirrar mig att tycka så eller har de plockat fram sina öststatslager?)

kul! vad heter den? (gissar på att sonen döpt och hoppas på roligt namn)
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 21:51:48 följande:
    Tja, jag vet inte...men rea var det iaf. Vi hade presentkort (fick i julklapp), så det var det som användes Fisken har sonen döpt till Biff Det är tydligen nån figur i nåt tecknat program. *har ingen större koll *
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 21:53:14 följande:
    Guuu' va jag är sugen på choklad!
    jag har ätit pepparkakskola så det känns som om jag har sockerbeläggning i hela munnen!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 21:49:00 följande:
    I don't do mornings either! Men du har ju många saker att se fram emot, vilket underlättar. Vad är det för tävling?
    inboxade istället.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 22:01:46 följande:
    Det är nåt jag aldrig hört talas om ens. Men det är ju kola, så jag förstår att det känns så. Choklad är lätt att skölja bort med lite vatten
    eller kaffe! kaffe och choklad är en bra kombination!
    (jag är kaffemoster av stora mått)
Svar på tråden Tråddödare forts....