Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-01-09 18:54:37 följande:
    Nej, hon är inte "sån" utan hon är som en parasit när hon är i närheten. Hade hon kunnat hade hon nog följt med mig in på toan och gett instruktion om hur man kissar och vilken hålning man ska ha ( Grov jämförelse men det är exakt så hon är ). Ibland fantiserar jag hur det är och knäcka hennes halsknotor en och en när hon står framför mig :) Ja, jag brukar  slå över till Satan när hon är i närheten av mig. I vanliga fall är jag ängel
    mäh, låter helt berättigat att få spel ibland om ngn ständigt rättar en!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-09 19:00:12 följande:
    Har vatten nere i tvättstugan som tur är...så nu får jag hämta in vatten i dunkar där i från...inte så kul..men skönt o slippa åka iväg för o hämta vatten i alla fall
    tur att du är stark!
  • Polly S

nu tänkte jag vara FL-ig  och fråga om hälsa:
    när jag åkte hem från min kompis fick jag huvudvärk och mådde illa, höll verkligen på att kräkas och var tvungen att lägga mig ett tag.
    det är inte migrän, huvudvärken kändes inte så.
    kan man bli lite magsjuk eller vad?

• Polly S
    Roses skrev 2010-01-09 19:09:20 följande:
    C u later girls
    japp! duscha lugnt!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-09 19:15:29 följande:
    Man kan tydligen få maginfluensa UTAN kräkningar el diarre´...så det kan man nog... Jag fick ju hög feber o "maghugg" o värk i kroppen (d sista antagligen av febern..) O sjuksköterskan var helt säker på att det var maginfluensa efter att hon fått höra hur sonen blev på julaftonskvällen... O han å sin sida kaskadkräktes en dag o hade feber den plus nästa dag...sedan så var han bra...min feber höll i sig i en vecka... Mysko det där...men som sagt var..tydligen så kan man drabbas heeeelt olika av samma sjukdom....
    aha, det visste jag inte!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-09 21:24:56 följande:
    what the hell is that?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:29:28 följande:
    Here I am babes! *Isnogood = Med snygg menade ju såklart dig!! (och Scratchys avatar) Jag hoppas att vädret blir mildare så att rören tinar upp snart. Usch, kan tänka mig hur jobbigt det måste vara utan hundra procent tillgång till vatten. *Roses = Jahapp, nu när jag är här så är du iväg och tar världens längsta bad/dusch eller vad det nu var du skulle göra i badrummet Ni andra, japp, det kändes lite befriande idag att komma till den insikten, iaf så det kändes under den 1½ timme långa promenaden. Men det måste gå en tid så att jag blir hundra procent säker på att jag verkligen bara känner vänskap. Hursom, så är det ändå inget jag kan göra om känslorna börjar smyga fram igen. Hans hjärta slår för någon annan och så är det bara Hoppas ni har haft en bra dag!
    shit, jag har helt missat din insikt!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-09 21:31:01 följande:
    jaha, nu får jag inte citera dig heller...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:41:17 följande:
    Det är de omöjliga faktorerna som har dämpat mina känslor rejält, tänkte jag skriva vidare.
    ibland är det bra att det där försvaret kickar in.
    hoppas det funkar!
Svar på tråden Tråddödare forts....