Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-10 00:04:03 följande:
    Det kan jag säga är något jag har kämpat med att bli.
    har du någonsin varit blyg & tillbakadragen?`svårt att tro!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 00:07:08 följande:
    Ni ANAR inte vad som händet nyss!!!!!! Jag var inne på FB och den där tjejen som killen har känslor för, har annonserat att hon har inlett ett förhållande med en annan kille!!! Shit pommes frites!!! Vad ska jag göra nu?
    nu blir jag nyfiken -HUR skriver man det på FB?!
    men ja, det ändrar kanske läget lite?
    har han FB? har han henne där?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 00:11:32 följande:
    Jag förstår att du tycker så Men när jag var barn, ända upp i tonåren, var jag otroligt blyg. Så blyg att det blev kul att mobba mig dessutom. Jag var ett väldigt ensamt barn. Visst, jag njuter ofta av ensamheten, men jag har idag inga svårigheter att hitta vänner eller hitta min plats i nya sammanhang. Jag menar, jag är ju vuxen nu Borde ju ha lärt mig NÅT under min uppväxt.
    jag både var och är blyg.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 00:12:27 följande:
    Ja, man ändrar nog statusinställningarna eller nåt. Ja, alla vi har varandra på FB (vi är kurskamrater alla tre).
    ah, du menar att hon ändrade stausen där i vänsterfältet och länkade till en annan kille?
    (tyckte det lät fjortisaktigt om hon skrivit typ "nu är jag ihop med XX, jag är sååååååå lycklig!!!!!!!!!!!!!!!!" på vad hon gjorde nu... )
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 00:19:50 följande:
    Fast DET kan jag inte tro om dig. Faktiskt. Hur menar du med blyg? Har du svårt att ta kontakt med nya människor? Svårt att hitta nåt att prata om i nya gemenskap? Annat?
    jag är bra i sammanhang där jag känner mig säker (med vänner, eller i ngt sammanhand där det diskuteras psykologi, litteratur etc) men inte med nya personer, nya sammanhang.
    har snudd på social fobi, avsår en del saker för att jag inte klarar folk.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 00:16:52 följande:
    Fast jag tror nog att hon skämtar om att hon har inlett ett förhållande med denna kille...Hon vill nog driva med sina vänner eller nåt..
    är han inte i samma liga som henne eller?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 00:21:19 följande:
    Ja, hon ändrade statusen Men det skulle inte förvåna mig om hon uttryckte sådär fjortisaktikt. Hon beter så mest hela tiden Nog därför jag hade lite svårt att förstå vad min killkompis såg hos henne
    hahaha!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 00:24:39 följande:
    Jag förstår. Sådär var jag också förut, rätt extremt också. Men jag har jobbat väldigt hårt med att släppa loss lite. Men jag hoppas att du släpper loss lite när/om det blir en tråddödarträff Och går det inte så bra i början så kan du vara helt säker på att vi kommer att göra det åt dig You're in good hands baby!
    jag tror det är lugnt då faktiskt.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 00:26:06 följande:
    Egentligen inte. De har inte samma stil alls. Men han dras till henne ändå - av någon oförklarlig anledning. Men vi får se imorgon om hon bara ville skoja eller inte.
    Velour skrev 2010-01-10 00:27:34 följande:
    Eller vänta, vem menar du inte är i samma liga? Han som hon har inlett ett förhållande med, eller min killkompis som gillar henne?
    jag menade killen hon länkat till!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-10 00:26:06 följande:
    Egentligen inte. De har inte samma stil alls. Men han dras till henne ändå - av någon oförklarlig anledning. Men vi får se imorgon om hon bara ville skoja eller inte.
    visst är det skumt när ngn man tycker är smart, snygg & allt sånt, har så dålig smak?
Svar på tråden Tråddödare forts....