Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-09 21:44:12 följande:
    Jag vet inte hur man mer kan ta reda på om han vill ha den andra tjejen. Jag frågade idag vad han såg hos henne som han fann attraktivt osv...och fick mig en bild av ungefär var han står. Han har även många planer som han velar med p.g.a. att han kanske skulle bli tillsammans med henne, så han har nog rätt starka känslor för henne. Vadå svärmor-hat-dag? Vad har hänt?
    vad är det för planer som gör att han inte skulle kunna ha flickvän? utlandsstudier?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:48:58 följande:
    Det är precis det jag också känner - försvar. Ett försvar mot något jag inte kan påverka. Så då fokuserar jag på det negativa så att det blir lättare att känna annat, eller kontrollera de känslor som inte kommer nånvart. Fan, jag kommer till olika insikter hela tiden känns det som
    man ska jobba på det man faktiskt kan påverka.
    tror du gör rätt i att ta ett steg tillbaka och tänka över hur det känns.
    han verkar ju vara en bra kille och att få en till vän är ju inte det sämsta.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:50:44 följande:
    Han har sökt till olika militärtjänster utomlands och har fått ett erbjudande som han finner väldigt lockande. Men han vet inte om han ska ta det eftersom han kanske får en chans hos denna tjej.
    aha. så han läser inget program nu utan bara kurser?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:54:25 följande:
    Fast jag kan inte påverka det att han har känslor för någon annan, så då blir det som du skriver, att jag får backa och på så sätt påverka mina egna känslor. Han är en jättefin kille i övrigt också och jag är gärna vän med en sån som han
    ja, det är det jag menar, du kan ju till viss del påverka hur du känner (låter dig känna).
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 21:55:41 följande:
    Ja, sociologin här är inte i program, utan indelad i fyra nivåer istället (han och jag är ju kurskamrater)
    hur är det uppdelat då?
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 21:58:23 följande:
    Tjohej
    tjohej på dig själv!
    har dagen varit bra?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-09 22:00:05 följande:
    Hej till dig också Fiona M ;)
    hej igen!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 22:02:13 följande:
    Nivå 1-4 och sen om man vill fortsätta finns forskarnivå etc. Men man kan skriva C-uppsatsen på nivå 3 om man har tillräckligt med poäng, dvs minst 180 hp Efter att vårterminen är slut kommer jag bara att ha 90 hp så då måste jag läsa två andra fristående kurser för att fylla på poäng och SEN kan jag fortsätta med nivå 3 för att skriva C-uppsatsen och få den där förbaskade examen
    intressant!
    är det 30hp/termin som är heltid?
    vad kan du läsa för fristående kurser?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-09 22:10:25 följande:
    Det lät som en underbar dag :) Har lovat mig själv att imorgon kväll ska jag och familjen ha det extra mysigt när dom kommer hem. killarna är helt galna i tält så idag har jag tagit fram tälten och gjort i ordning den mitt i vardasrummet. Har tänkt att vi ska äta middag inne i tältet :) Killarna kommer bli så glada. Längtar tills jag får se deras min
    åh, jag vill ju också äta i tält!
    vilken underbar idé!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 22:11:07 följande:
    Ja, 30 hp/termin. Ja du, vad jag kan läsa...nåt om kommunikation och/eller organisation. Det är mest för att fylla på poäng så jag får fortsätta med nivå 3
    ni har en del inriktningar att välja på iaf, såna som känns relevanta?
Svar på tråden Tråddödare forts....