Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:26:39 följande:
    Hehe, men jag minns ju honom väl och vi pratar alltid när vi stöter på varandra, jag vet bara inte vad han heter i förnamn Håller tummarna för att det är Magnus, men tänk om det är typ Patrik eller Fredrik eller nåt?
    man vill ju inte gärna chansa... {#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:27:46 följande:
    Bara så att du inte blir chockad. När/om vi träffas på tråddödarträffen kommer jag med största sannolikhet att be er upprepa era namn Det kommer ni nog att göra med mig också, men tänkte bara säga på förhand så att ni inte tar illa upp eller så.
    ja, jag har ju problem bara ni byter avatarer, så det blir nog samma här -eller så kallar jag er 'Velour', 'J hjärtar A' etc...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:31:26 följande:
    Vi kanske skulle göra name tags och fästa på oss!
    ja, sådär high school reunion-aktigt! (som det är på film iaf, jag har inte varit på ngn)
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:31:52 följande:
    Ja, men gör det, fast mitt nick är jobbigare än det riktiga. Jag har ett tips; kalla folk vännen eller gumman eller nåt sånt om namnet halkar
    jag har svårt för såna smeknamn IRL om jag ska vara ärlig!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:37:10 följande:
    Sorry, sånt säger jag till alla mina vänner (även de jag minns namnet på )
    haha, jag har inga problem med att andra använder det, inte ens till mig (såvida de inte sätter 'lilla' framför...) men jag är nog inte så gullig av mig själv.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:35:50 följande:
    Ja ungefär! Jag var på en reunion för fyra år sen. Då hade jag inte träffat de allra flesta på tio år, så jag chockades flera gånger den kvällen. Helt klart en av de intressantaste upplevelserna
    vi hade inget från högstadiet, sen missade jag det i USA, men det från gymnasiet gick jag på!
    lite läskigt hur lika sig de flesta var! (förutom en tjej som blivit värsta baben! )
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-09 01:36:43 följande:
    Ja lite Fast när vi hette vårt gamla företagsnamn hade jag en riktig i graverad metall, nu är det bara en av papper i en plasthållare med säkerhetsnål på baksidan. Då känner man sig utbytbar.
    vi har träskyltar.
    fast nu har vi t-shirts också, med namn, skolans namn +jag har mitt program & mentor också (låter som om jag har tryck över hela bröstet, men nej)
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:44:32 följande:
    Heheh, vad intressant! Fick hon en massa uppmärksamhet eller? Vad hon måste ha gottat i sig det isåfall
    alltså, nu gick ju jag humanistisk, så vi hade bara 4 killar till att börja med, varav 2 kom, men vi var allihop impade och sa det också.
    liten revansch tror jag.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:47:34 följande:
    Ah! Men vad kul för henne
    ja, det var nästan lite filmkänsla på det.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-09 01:51:23 följande:
    Får upp en bild där hon stegar in i rummet och alla slutar prata och bara tittar chockade på henne, medan hon står där och glänser och ler belåtet.
    hon var nog den enda jag behövde titta 2 ggr på för att känna igen!
Svar på tråden Tråddödare forts....