• Sedek

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-07 22:12:42 följande:
    Hädare!
    Missionär{#lang_emotions_dreamer}
  • Sedek
    Roses skrev 2010-02-07 12:38:44 följande:
    Det är nog den här han menar. www.familjeliv.se/Forum-5-69/m50546323-15.htm... Söt av honom att skriva till oss och försäkra sig att vi inte tar illa upp av det han hade skrivit. Blir man sentimental av att va medlem i FL?! Sedek lilla HAR du läst vad jag har skrivit om ----- här på FL?! Det där du har skrivit är ju lördagsgodis till barnen. Puss på dig. :)
    Ja lilla Rosen, jag har läst i den tråden!

Okejdå, så jag tolkar det som att du inte tog illa upp trotts att du kommer från ett land där det finns en del muslimer.

Pussar tillbaka
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-07 21:29:10 följande:
    Ok! Det är väl en bra idé att läsa för skojs skull. Sen har du ju, som du skrev, användning av det fast på helt andra områden än just jobb Jag förstår att det inte är helt kul att pendla fram och tillbaka, men å andra sidan hade du fått träffa Sedek
    Och det är ju en förmån inte att förringa.
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-07 22:20:24 följande:
    Egentligen var det menat att vara en varning men jag formulerade mig lite fel
    "det är inte kul att pendla, dessutom kommer du tyvärr kanske träffa Sedek"

Mer så kanske?

Vänner, tid och pengar är det enda jag har överflöd av så mig kvittar det.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-07 22:23:16 följande:
    Funderar på att krypa ner i soffan och titta på Avatar, någon av er som sett den?
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!

För Guds skull (Eller Allahs), den måste du se på bio med 3D brillor.
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-07 22:24:50 följande:
    Ska vi gifta oss, jag har ett underksott på allt utom tid just nu..
    Friar du bara sådär?

Det kan finnas delar i påståendet som inte är helt verklighetsförankrade... Bara så du vet. Jag kanske bor ensam i en skolåda på motorvägen...
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-07 22:29:24 följande:
    Ja, mer så. Har du helt plötsligt mycket pengar? Igår hade du ju mer månad över. Så du tycker inte att Roses är värd att träffa?
    Nämen sluta nu! Nu låter du som Scratchy, är han där hos dig?

Jooo JAG vill träffa alla, alltid! Det var ju DU som påstod att det var felvinklat först och att det var menat som något negativt!!!

Skämmes på dig.
    Det kan finnas delar i mina påståenden som inte är helt verklighetsförankrade...
  • Sedek
    Midka skrev 2010-02-07 22:28:01 följande:
    Nu har jag läst ikapp, lett, skrattat och allmänt njutit av ert sällskap!! Kl är mycket för mig så jag ska lägga mig. Gonatt och trådkram på er alla!!!!!
    Godnatt på dig!
  • Sedek
    Mandi74 skrev 2010-02-07 22:25:20 följande:
    Bjuder du då?
    Ehh, jo jag är ju rik så...

I morgon, okej?
  • Sedek
    Velour skrev 2010-02-07 22:35:02 följande:
    Jag vet..jag låter ibland som Scratchy...men han partypoopade på mitt humör ikväll genom att kalla mig för alla dumma saker Men även om jag menade något negativt så behöver du ju inte spinna vidare på det om du inte håller med mig. Du kunde ju ha skrivit nåt i stil med: jag bryr mig inte om vad du tycker om mig, men jag är säker på att Roses inte skulle ha nåt emot att träffa mig och jag skulle gärna vilja träffa henne
    Du är ju för söt, föreslår vad jag ska svara på på mothugg

Jag tyckte det var lite kul, eftersom det kan ju inte finnas en enda människa på denna jord som INTE vill träffa mig. Men men, någon gång skulle tydligen bli den första.{#lang_emotions_dreamer}
Svar på tråden Tråddödare forts....