• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-04 21:50:09 följande:
    Även om du är upprörd?
    Hmmm.. måste fundera....Nej, då fattar jag itne att de är irriterade. När de sen avbryter är det lite försent att reparera... Då fpr jag vänta några dagar (om jag har chans) och återkomma med vad jag "menar".(Tror jag)

Det händer nog ganska ofta att jag inte förstår att andra tar illa vid sig. Sen får jag "igen" (hämd) vid ett senar tillfälle och jag står som ett stort, fett frågetecken och fattar absolut ingenting! SEN fattar jag att det kanske handlar om något jag frågat om/ifrågasatt för länge, länge sedan.

Jag har en förmåga att slå på folks svaga punkt. Det är ofta de områden andra inte vill titta på för att det är för arbetsamt att behöva ändra en åsikt eller en stark ståndpunkt. För mig handlar det om att hitta sätt att utveckla sig och saker och för andra verkar det handla om att befästa sin ståndpunkt heller än att våga ta till sig något nytt. Luddigt? Ja, antagligen.
  • Midka

Hej tråden förresten! Har ägnat en liten tid till att läsa ikapp (ca en timme!!).
    Jisses vad ni har avhandlat många saker.

Mandi, Mandi: vad ska jag säga? Vill du komma hit och dammsuga lite? Annars kan du komma hit och krypa upp i soffan och så kan jag göra lite varm choklad och ostsmörgås och erbjuda lite kramar och säga att allt blir bra?? {#lang_emotions_flower} (Jag kanske ljuger, vad vet jag, men om det får dig att må bättre...?)

Velour: Bit ihop! Efter regn kommer sol! {#lang_emotions_sunny} Du har i alla fall ett mål som någon klok människa skrev.

Fiona: Ta inte skit! Du är så himla smart, rolig, tuff. Låt inte folk sätta sig på dig. Jag veeet att det inte är lätt (särskilt inte om det gäller nära människor) men... Faan!! Ta inte skit!

JhA: Människor dör bara med skalet. Tänd ett ljus i fönstret eller i trädgården och samtala lite med honom. Han kommer att höra och du kommer att höra hans svar. Knäppt? Kanske, eller är jag närmre sanningen än andra vill se....

Rose: Skönt att du är tillbaka från perioden!

Ni andra: go genders!!!!

Har vi blivit en flock? Jag är på väg in i mens, jag med vilket skulle kunna tala för att vi annammar flockbeteenden vilket skulle vara ytterligt konstigt eftersom vi är långt ifrån varandra fysiskt....

• Midka
    Velour skrev 2010-02-04 22:21:01 följande:
    Bara du, JhjärtarA och Roses isåfall. Fast kommer jag inte ihåg om Mandi, Isse och Fiona också ska få sin mens.Jag är utanför menskretsen
    har du något bra tips att slippa skiten??? Nu när avlandet är klart skulle jag gärna bli av med denna månatligt plåga!

förstår att jag ska vara lycklig som fått chansen att ge liv till en sån sol och att det är en fröjd att fungera som en frisk människa (Sedek! Hör du vad positiv jag är!!)
    så jag får "le och vinka" (pngvinerna från Madagaskar...) så går det över om ca 6 dagar! *suck*
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-04 22:27:12 följande:
    Går runt och morrar här hemma. Känner mig som lucifer i cindrella.
    Det handlar inte alltid om att vinna utan att fajtas väl...
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-04 22:28:02 följande:
    njae, jag hade förra veckan, så jag kanske räknas till flocken?
    Vad var det jag sa..... Nästan alla innom två veckor....
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-04 22:38:17 följande:
    stackars Scratchy &  Sedek, nu hamnade de utanför!
    S-mannen borde kvalificera sig utan problem. Han surar lite då och då och kastar spydiga kommentarer kring sig så där är det inget problem med flockbeteendet. Sedek får väl ses som undantaget och det behövs alltid ett undantag för att bekäfta regeln... Vad tror ni om det?
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-04 22:40:21 följande:
    Fick svar från FL och tydligen kan man inte kopiera in text från andra sidor. Ska inlägget gå iväg måste jag sitta och skriva in vartenda ord. Förstår du att jag är trött?  *morrar vidare*
    Vissa kamper är inte värda att utkämpa...
    Puss!!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-04 22:43:29 följande:
    ah, längtar efter deras respons på detta!
    *går och gömmer mig...*
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-04 22:45:11 följande:
    Jag undrar varför det inte är tvärtom när man har PMS, alltså varför man inte blir extra glad och energisk istället. Visst vore det underbart?
    !Eller hur!
  • Midka
    Polly S skrev 2010-02-04 22:45:11 följande:
    bör nog ducka iaf!
    Fördelen är att S-mannen inte orkar läsa tillbaka så långt så jag får väl skriva en sjuhelvetes massa inlägg så kommer han inte se detta...
Svar på tråden Tråddödare forts....