Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-12 22:16:58 följande:
    Han tog steget idag och föreslog att de kunde hitta på nåt nån gång, t.ex. en promenad eller fika. Hon sa ja, men att hon samtidigt ansåg att det kunde vara ett bra sätt att ge igen mot sitt ex som han behandlat henne dåligt. Killkompisen brydde sig tydligen inte om detta, så han blev glad över att hon sa jag öht. Tilläggas ska att jag inte var med när killen föreslog detta. Senare under dagen ringde tjejen upp mig och undrade om killen var intresserad av henne. För det är nämligen så, enligt henne, att hon inte är intresserad och kommer aldrig att bli det heller. Jag undrade då varför hon sa ja. Då sa hon att det var för att hon inte vill göra bort honom inför den tredje kompisen som var med vid tiden för killens förslag. Hon ville nog mest vara snäll. Jag frågade tjejen om det går att ge killen en chans, att hon kanske får känslor för honom med tiden. Men nej, på den punkten var hon väldigt bestämd. Så, så kan det gå!
    men ärligt -hur gammal är hon?
    vadå göra exet svartsjuk? hur skulle han få reda på en promenad? varför bli svartsjuk? (om han behandlat henne dåligt låter det ju inte som om han tycker om henne nu)
    hur kunde killen gå med på det?!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-12 22:24:26 följande:
    Både hon och killkompisen är 22 Ja, jag undrade detsamma idag, när jag frågade killkompisen hur han ens kunde tänka sig att gå vidare med tjejen när hon la fram att detta kunde bli ett sätt att ge igen mot sitt ex. Han är så väldigt naiv, Fiona...Jag tycker väldigt mycket om honom och tycker därför lite synd om honom. Jag sa det till honom att om någon som jag gillade hade sagt så till mig, att vårt umgänge är ett sätt att hämnas, skulle jag DÄR och DÅ tappa all intresse på en gång. Men han bara log. Kanske bryr han sig inte om sånt, kanske fattade han hur dumt det egentligen är. Men jag tror att han tänkte att om han bara får chansen, så kan han lyckas vinna hennes hjärta med tiden. För den här tjejen har fortfarande inte avslutat eller kommit över sitt ex. Nog därför som killkompisen bortsåg från hennes kommentar.
    ja, nu märks ju hans ålder i det du skriver... stackarn!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-12 22:24:45 följande:
    Gratulerar!
    hej!
    pigg & glad ikväll?
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-12 22:31:54 följande:
    Jag tycker om att läsa lite vad som sker, men hela fl var helt dött.... Alla trådar som är värda att läsa...
    att ingen skrivit i dom eler att de inte syns?
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-12 22:32:05 följande:
    Inte jätte, fått stressa som en idiot pga av någon annans inkompetens Sådär, nu kändes det bättre. Tack för du frågar, nu blev jag gladare! Men jag fick hem lite kläder och skor som jag har beställt; bla TVÅ bh:ar som PASSAR! Och så sista grejen till min outfit till på lördag Jag ska på fest med FL-mammagruppen (om ni kanske minns 80-talsfesten vi hade i höstas?) med tema Maffia  Så det blir hatt och skjorta med väst och tweedshorts och invigning av mina Jimmy Choos Vad ska man mer ha? Cigarr? Många långa halsband? Vilken frisyr? Ska man försöka med bakåtslick eller vågigt a la 20-tal?
    fan, vad coolt! vil se bilder!
    20-talshår vore ju helt klart mer speciellt om du kan fixa en sån frisyr! (jag har försökt, men... nej.)
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-12 22:32:30 följande:
    Det är lätt att göra misstag. Han ska ändå föreslå att de träffas så att de, mellan fyra ögon, kan reda ut det så att han kan "avsluta" det och gå vidare.
    inser han att det är ett misstag?
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-12 22:33:11 följande:
    Gå vidare till dig? Lammkött låter gott
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-12 22:35:36 följande:
    Så det är inte bara jag, utan det är en konstig dag eller?
    nej, det är ni.
    båda.

• Polly S

sov(läs:läs)dags här med!
    ha det bra trådvänner!

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-13 00:06:59 följande:
    Det är från och med nästa termin som allvaret börjar
    vad läser ni nästa termin då? (eller menar du att det blir fördjupat?)

hej förresten Velour & J hjärtar A!
Svar på tråden Tråddödare forts....