Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Grizelda skrev 2010-01-14 22:29:42 följande:
    Rörmokare brukar vara gamla gubbar som kryper om kring och visar hårig rumpklyka, så kallad "plumber's crack" så det är ingen förlust .
    haha, det missar man ju gärna!
  • Polly S

allt bra med grizelda då?
    inga frusna rör/trötthet/röksug/gjort bort sig på jobbet som vi andra i tråden ikväll?

• Polly S
    Grizelda skrev 2010-01-14 22:45:06 följande:
    Rören har klarat sig, är ju sydlänning . Trötthet, ja. Röksug, nej, aldrig i livet! Gjort bort mig på jobbet, nja, mina kollegor tycker nog att jag är en besvärlig besserwisser, men det hade de nog rätt i idag...
    ah, spännande, vad besserwissrar du om då? på vilket sätt?
    raljerar du med dina kunskaper, går in och korrigerar lite mer lågmält eller hur yttrar det sig?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-15 15:06:22 följande:
    Har ni också stora problem med FLs server idag?
    hat´r loggat in först nu, så vet ej.
  • Polly S
    Polly S skrev 2010-01-15 16:42:47 följande:
    hat´r loggat in först nu, så vet ej.
    Valp i knät, därav konstiga tecken
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-15 17:23:03 följande:
    Ingen rörmokare har varit här i dag... 
    men! varför inte?
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-15 18:17:53 följande:
    Vet faktiskt inte... -I går när jag pratade med dom så sa han att dom skulle kunna komma till mig i morgon (läs i dag), han fick vägbeskrivning, mitt mobilnummer, numret till produktionskontoret plus numret till min chefs mobil som han har på sig hela tiden... Ingen ringde på hela dagen, så jag trodde verkligen att dom varit här...men inte då, inget spår efter dom o inget vatten. Faan, är inge kul just nu...
    vad dåligt! finns det ingen annan firma du kan anlita?
  • Polly S

lugn kväll i soffan, vin i ena glaet och öl i andra (so shoot me, jag var sugen!).
    hoppas ni har en bra kväll!

Svar på tråden Tråddödare forts....