Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-16 17:56:28 följande:
    , måste nog hålla med.
    me three!

i övrigt låter det hur coolt som helst, vill se bilder!
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-16 18:00:31 följande:
    Bilder beskurna minst vid låren... INTE längre ner...
    smart!
  • Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-16 18:10:43 följande:
    Jo, ni ska få se hur snygga ben jag får till mina Choos Nu åker jag! Puss på er!
    altså, det tvivlar jag inte alls på, varken benen eller skornas snygghet, men...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-16 18:34:08 följande:
    Shit, har ni hållit på och mobbat J hjärtar A
    f'låt...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-16 18:37:59 följande:
    Jag undrar om personen själv fattar att hon svarade på sin fråga "Och vem är nån att avgöra om ett barn är sött/gulligt eller whatever? Skönheten ligger i betraktarens ögon eller hur var det..."
    var läser du?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-16 18:39:28 följande:
    Just ja, jag har totalt glömt att bakom varje "kritik" ligger avundsjuka
    absolut.
    precis som att om man svarar folk som säger sig vilja ha en diskussion visar det att man 'tar åt sig'.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-16 18:44:23 följande:
    Menar du var jag har hittat uttalandet?
    japp!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-16 18:46:08 följande:
    Jag hatar det svart-vita tänket
    ja, och att skriva på diskussionsforum känns tämligen meningslöst då...
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-16 18:54:19 följande:
    Men vet du, jag har under alla dessa år jag varit medlem, verkligen försökt förstå varför vissa envisas så mycket med att det verkligen ligger avundsjuka bakom en kritik. Jag har t.o.m. startat en tråd om det. Om något t.ex. säger att denne stör sig på sina grannar som har högljutt sex, så kommer det alltid några som påstår att personen säkert är avundsjuk för att denne inte själv har sex. What liksom Eller, när någon startar t.ex. en kändistråd och så kommer nån och säger att denne inte tycker att kändisen är särskilt söt, så kommer nån och säger att personen säkert är avundsjuk. Visst, en gång använde jag själv detta ord, fast det var för att jävlas med en debattör som alltid startar främlingsfientliga trådar. Efter att ha svarat i några av hans trådar, utan framgång, tänkte jag helt enkelt bara skriva något dumt och skrev då: "Är du avundsjuk?" För jag vet att det ordet är riktigt förjävligt egentligen
    i vissa fall kan det säkert vara avundsjuk, men att tro att folk som inte håller med en om misshandel, missbruk, otrohet etc är avundsjuka är ju bara märkligt.
Svar på tråden Tråddödare forts....