Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-01-14 21:32:15 följande:
    Har ingen aning...det kommer väl bli lite av en "happy suprise" när fakturan kommer, bortsett från "happy" då....
    får hoppas rörmokar'n är snygg iaf då så du åtminstone har ngt att titta på!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-14 21:32:16 följande:
    JAG biiiiiiiiiiiter ihop. VAD tror du jag göööööööööööör?????!!!! Maaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmaaaaaaa
    ow!
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-14 21:30:47 följande:
    Jag gjorde bort mig totalt på jobbet och lär väl bli mobbad för resten av mitt liv. I alla fall så länge jag jobbar där,
    vad gjorde du??
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-14 21:39:22 följande:
    Tänkte jag inte ens på..! -O jag som inte ens kommer vara hemma   , för dom kunde inte säga någon tid o det var ju inte säkert till 100% att dom kunde komma i morgon så jag ska lägga ut nyckeln.... Attans....snacka om att jag kanske snuvar mig själv...
    oh no! dålig valuta för pengarna!
  • Polly S

hur trivs nya islandsdamen förresten?

• Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-14 21:47:51 följande:
    Joodå, pigg o glad Pga kylan så har vi ju tyvär inte kunnat rida något...o inte är det så att man känner att man vill stå ute i hagen o gosa i ett par timmar varje dag heller...men allt är bra, hon är lugn o verkar säker, hade hovslagarn ute förra veckan, första gången sedan hon kom till sverige o det gick jättebra. Så ännu en anledning att vänta på lite varmare temperaturer...så man kan vara ute längre stunder...
    låter som hon gjort sig hemmastadd!
    ja, nu får det snart bli varmare så man kan göra saker!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-14 21:58:22 följande:
    Eller vänta...nu blev jag själv rätt osäker på betydelsen av det uttrycket (att sparka in öppna dörrar). Känns som att det många gånger har använts på fel sätt. Vad EXAKT betyder det?
    att folk redan tagit upp det, att det är självklart, att flertalet håller med eller iaf vet om det så att man inte behöver argumentera för det mer.
    väl?
  • Polly S
    Roses skrev 2010-01-14 22:00:30 följande:
    Jag är känd för att snacka sönder människor.
    now, that I can believe!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-14 22:07:14 följande:
    Halllööööööööööööööööööööööö??????????
    I'm still here!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-14 22:12:12 följande:
    Ikväll, mina trådvänner, ska jag göra något jag inte gjort på väldigt väldigt länge (om ens det). Jag ska faktiskt gå och lägga mig
    what?

är du sjuk?
Svar på tråden Tråddödare forts....