Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-01-11 21:19:30 följande:
    Ja, det känns OK. Även om det inte skulle bli nåt mellan killkompisen och henne, så tror jag nog inte att jag skulle ta något initiativ. The moment is by liksom
    skönt att du kommit så långt.
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-11 21:22:12 följande:
     Tebax
    hej Isse!
    tänkte på dig & dina rör när det var lite mildare i morse!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-11 21:42:41 följande:
    Inte mycket mildare här inte Gick upp 03:30, o då var det -11 ute, kl 05:40 så var det -15...sedan så har det legat på -15 till -18 som det är nu O inga tecken på att få något vatten i huset. Dubbel= -Har provat med att ha en kupevärmare på maxeffekt under diskbänken, har stått där i 5 timmar snart...men ingen skillnad...så det verkar sm om jag får öppna upp den stora plånboken jag inte har o ta ut rörmokare om det inte släpper den här veckan tyvär....
    vad tråkigt!
  • Polly S

idag har jag verkligen blivit påmind om varför jag älskar jobbet -eleverna är underbara!
    (kan man få gå ner i tid och därigenom helt slippa alla andra bitar?)

• Polly S
    Midka skrev 2010-01-12 19:44:57 följande:
    Vad roligt! Ekonomin i fokus. Klart du kan argumentera för att du inte hinner med tråkgörat...
    alltså, att kunna diskutera Shakespeare (måhända inte på ngn vidare nivå, det är trots allt en A-kurs) med de tuffa grabbarna och inse att det faktiskt finns både en del allmänbildning & klurighet bakom bilar-&-bärs-fasaden är skitkul!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-12 19:35:12 följande:
    Tjena, falafelprinsessan! Naaaw, vad roligt det vore om det blev så! Att BARA göra de roliga uppgifterna
    hej!
    ja, jag funderar på hur jag nu ska få ledningen att gå med på det...
  • Polly S

mentorskapet är en av de uppgifter jag kan behålla förutom undervisningen, den biten är intressant.
    fast nu är jag uppe i ca 30h utvecklingssamtal (förberedelse & efterarbete iofs inräknat), så några färre elever vore OK.

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-12 22:06:05 följande:
    Nja, lite...jag har inte orkat vara med så mycket idag. Och av nån konstig anledning så är du på röjhumör, du som annars inte röjer här så mycket.
    ja, eller hur, hon är på hugget idag!
  • Polly S
    Ord blind skrev 2010-01-12 22:12:04 följande:
    Ja, vad tusan!
    så, vad är speciellt idag?
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-12 22:11:36 följande:
    Jojomen! Jag är bara såå sjukt trött just nu så jag orkar knappt tänka. Förresten, vill ni veta hur det har gått med killkompisen och tjejen som han gillar?
    och absolut, men nu har du redan postat så jag ska läsa det!
Svar på tråden Tråddödare forts....