Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-16 19:03:40 följande:
    Jo, i vissa fall, men jag tvekar verkligen på att alla som stör sig på högljutt sex är avundsjuka. Men har du varit med om diskussioner där motståndare till misshandel/otrohet/missbruk kallats för avundsjuka? Vad finns det för motivation bakom ett sådant anklagande egentligen?
    brist på argument. eller ren dumhet.
    känns egentligen onödigt att fortsätta diskussionen då, men jag stångar mig oftast blodig ett tag till...
  • Polly S

snart filmdags här, men vi har inte bestämt vad.

• Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-16 21:08:45 följande:
    "Vinkar hej då"
    grattis till numret!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-16 21:13:10 följande:
        Åfaan..snacka om att komma in med stil...fniss 
    som vanligt alltså!

skööönt att rören tinat!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-16 21:19:22 följande:
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ja..!   Snacka om att man kan njuta bara av att kunna spola toan normalt.....   o allt annat... Tyvär så var jag ju tvungen att stänga av varmvattensberedaren pga att den inte kunde fylla på men jag satte igång den i förmiddags så innan jag går o lägger mig så ska jag duscha lääääääääääääääääääääääääääääääääääänge
    fy fan vad skönt!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-16 21:20:35 följande:
                             HEJ hej "vinkar"
    Isse, du har bytt sidfot! för många äckliga förslag på sistone?
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-16 21:39:46 följande:
    He he...njae...men jag skrev i några "singeltrådar"...o det var efter det väldigt många tjejer inne på besökslistan...plus att det var en tjej tidigare som började inboxa mig...så jag tänkte att jag kunde spara alla några minuter genom att vara tydlig från början så att säga  
    är det bilden som lurar dom?
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-16 21:53:36 följande:
    Jag tror det....    men själv tycker jag att det är lätt att se att jag är kvinna.... 
    vi med!
  • Polly S
    Isnogood skrev 2010-01-16 21:54:47 följande:
    Det var en attans lång cigg du har...      
    typ en halvmeter...
Svar på tråden Tråddödare forts....