• Midka

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-10 22:26:05 följande:
    Det är ju inte mycket kvar Skönt att ni inte gör en höna av en fjäder. Det är helt tvärtemot hur jag är Men mest när det gäller min son.
    Tja.. vi får väl se... Det värsta som skulle kunna hända är just att pyskologerna säger precis det: "Vad är problemet? Du är en hönsmamma!"
    Tror inte det men jag vet ju inte än.... *biter lätt på naglarna*
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-10 22:28:41 följande:
    Hehehehehe. Äh, låt oss hålla på. Räcker det inte med tant Velour?
    Ja, ja...
    *skrockar åt ungdomen*
  • Midka
    Sedek skrev 2010-02-10 22:30:27 följande:
    Du får väl blunda när du läser mina inlägg då!Fast ärligt talat, mina inlägg är inte de värsta längre, om de nu någonsin varit det!
    Åt en sån goding...... NÄ!
    Jag kan nog lära mig att stå ut....
    Träning ger färdighet har jag läst någonstans...
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:32:54 följande:
    Vadå? Nu blev jag nervös!
    Nej, nej!!
    Jag upptäckte bara att du skulle kunna tolka det jag skrev som att jag tyckte det var skönt att höra att din lillgubbe är sjuk.
    Så är det inte!
    Bara skönt att höra att din llille kan luras lite precis som vår.
    Jag var lite snabb i mitt svar.
  • Midka
    Sedek skrev 2010-02-10 22:34:55 följande:
    Haha Du kan ju utbrista nått annat på G.
    Tänkt att komma på sig själv skrika Guuuöööösses!
    Eller Guuuustaf!
    Guuuubben!
    Jisses så besvärligt!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:38:24 följande:
    Google.. Gurka..Ge mig mer..G-punkten.. sitter inte där! Göran Persson..
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:39:17 följande:
    Menar du det? Jag hade gärna fått höra de orden om lillen var på utredning Bit inte på naglarna, gå ut och rök istället

Iof har du rätt. Vill givetvis lilleman det bästa men som det är behöver han hjälp när han börjar skolan.

Röka.... Å, ljuva last! Saknar det ibland men kommer aldrig börja igen (hoppas jag)!!
  • Midka
    Mandi74 skrev 2010-02-10 22:44:46 följande:
    Vilket av dom tror du det är?
    Personligen tycker jag att det skulle vara väldigt intressant att vara med och se reaktionen på den djupt religiöse när Velan skriker Gggggöran Person (Person sägs mycket snabbt).

A: personen reagerar inte (jag håller på att dö av skratt men vill inte störa)

B: extremt tyst och lätt förnärmad min och Velans upplevelse är över.... (jag håller andan för pinsamheter tycker jag är mycket jobbiga! )

Vad tror du?
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:48:18 följande:
    Jo, jag förstår och jag hoppas att ni får den hjälp som ni önskar till lilleman.Så du är f.d. rökare? Hur länge rökte du och hur länge har du varit rökfri?
    Från 20-30 = 10 år. Marlboro light menthol. Händer ibland att jag fortfarande kan känna vad otroligt bra det skulle sitta med en cigg. Men! Det går fort över.
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:52:43 följande:
    Försöker du få mig att avsky sex för resten av mitt liv, kvinna?!? Göran Persson?!?

Skyll på Mandi!
    Det var hon som börja'!!!
Svar på tråden Tråddödare forts....