• Midka

Tråddödare forts....

Roses skrev 2010-02-10 21:27:43 följande:
    Hej khoshgele :)Du behöver inte trötta ut dig genom att läsa ikapp. Fråga så går det snabbare att få svar än att wsitta och läsa en massa inlägg.
    Ja!
    jag ska defenetivt använda mig av det framöver!!! Går inte att ägna en hel kväll åt att kolla historia...
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-02-10 21:28:10 följande:
    Vad är det för särskrivning? Jag måste ju ge honom böter i egenskap av språkpolis
    10618
  • Midka
    Roses skrev 2010-02-10 21:28:43 följande:
    Shoot her PLEASE.
    *hämtar geväret*
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-02-10 21:36:19 följande:
    Han klarar alltså av att skriva fina ord som korrelation och kausalitet, men likadant klarar han inte av!
    Visst var det lite roligt...... Även solen har fläckar...
    Jag måste säga att han är briljant som pedagog! Lär mig hur mycket som helst.
  • Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-02-10 21:46:44 följande:
    Och nu blev jag ESPF som Sedek trodde först Så antingen är jag det eller ENFP.
    ENFJ blev jag.... får spana vidare om det är bra?
    Svårt att svara på vissa frågor eftersom jag snabbt tror en sak men om jag stannar upp och andas och funderar på hur det är egentligen.... Oups! Jag är visst mer si eller så...
  • Midka

Jag har varit hemma VAB idag. {#lang_emotions_surprised} Tänk... den lille är sjuk och det är sååååå synd om honom... I går vaknade han och började klaga på att han har ont i nacken.
    Okay... kan bero på att han sovit lite dåligt. Jag lämnade honom till dagis och när jag hämtade honom talade fröken om att han klagat flera gånger och att det inte fungerat att åka stjärtlapp (extremt fult namn på ett åkdon fö.) eftersom han snurrat och då gjorde det ont.

{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}{#lang_emotions_surprised}     (obs att jag är ganska ironisk)

Vi kom hem igår och jag och mannen samtalde och blev överens om att lillen skulle få vara hemma.
    Jag talade om för lilleman att han skulle få vara hemma i tre dagar, vad händer? Har han ont? Nej! Plötsligt är han hur frisk som helst! Han har sovit gott, lungt lagt sig tillrätta i soffan idag och bara njutit.

Vi har ett barn som är psykosomatiskt! *suckar och skakar på huvudet* 5½ år och på riktigt psykosomatisk....

• Midka
    Jagbyttenick skrev 2010-02-10 22:05:33 följande:
    Nu får Mandi ta min plats, det är meningen att jag ska läsa min bok nu "Väggen" av Marlen Haushofer är månadens bok i bokklubben Ses imorgon mina kära trådisar.Trådkram!Och Ord blind, om du fortfarande läser här ibland? Paul Walker såg fin ut på 6:an idag
    Go natt!!!
    (Han ääääär så fin!!{#lang_emotions_heart})
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:09:19 följande:
    Det är nog nåt med den åldern för min son är likadan Fast idag ljög han inte, utan blev sjuk på riktigt. Dock trodde jag inte honom imorse eftersom han tidigare "ljugit" om att han varit trött och sjuk, sluppit gå till dagis och sen varit hemma och röjt!
    Hmmm... Lite skönt att höra. Vi går på utredning och ska få "domen" på onsdag om hur lilleman mår (eller hur man ska uttrycka det). Jag räknar nästan dagarna nu för jag vill få detta överstökat så vi (läs jag, gubben är inte den funderande typen... ) kan gå vidare och hjälpa honom isf att fundera så förbannat på vad det är...
  • Midka
    Velour skrev 2010-02-10 22:09:19 följande:
    Det är nog nåt med den åldern för min son är likadan Fast idag ljög han inte, utan blev sjuk på riktigt. Dock trodde jag inte honom imorse eftersom han tidigare "ljugit" om att han varit trött och sjuk, sluppit gå till dagis och sen varit hemma och röjt!
    Hur lät det jag skrev??? Givetvis är det inte skönt att höra att din lillegubbe är sjuk!! {#lang_emotions_undecided}

Hoppas han inte mår alltför dåligt!!
  • Midka
    Sedek skrev 2010-02-10 22:22:20 följande:
    *torkar av slemmet**rodnar**vet inte vad jag ska säga eller göra**biter lite på höger bröst**Tittar upp och berättar att det är en beskrivning av de olika typerna och dess temperament*
    Hmmm...
    Kanske lite mer information än jag behövde....
Svar på tråden Tråddödare forts....