Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

har förresten sett ett hus jag blivit lite kär i... visning 30:e januari. *suckar drömskt*

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-17 01:55:35 följande:
    Just ja, ni är ju på jakt efter hus..Eller var det ni? Men vad härligt! Finns det bilder på den som jag kan få se?
    vi kollar runt iaf, men har egentligen inte kommit sålångt. men drömma kan man ju?

fegar med bilder.
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-17 01:49:55 följande:
    Jag känner flera som är riktigt duktiga i köket och det går bara inte in i mitt system att fatta hur de lyckas - varje gång. Visst, jag kan laga mat, men jag är inte alls påhittig eller kreativ. Om jag får idétorka så kan jag bara inte öppna kyl/frys och komma på nåt bra. Får jag idétorka så är det kört. Då måste jag fråga andra vad jag ska laga.
    ja, vardagarna tappar jag all inspiration, och behöver tips & råd.
  • Polly S

har du ngt från tasteline som du kan rekommendera?

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-17 02:03:35 följande:
    Ja, drömma. Har varit på ett antal husvisningar tidigare och vissa hade så fina hus. Ett tag hade jag även en "fetisch" på hus, då jag var inne på hemnet hela tiden. Men  kommer nog aldrig att kunna bo så fint. Om jag inte gifter mig/blir sambo med nån som redan har det bra ställt vill säga. Fast en bostadsrätt duger det också Det skulle jag nog klara av när jag får jobb nån dag (som ensamstående). Men fegis!
    haha, sådär kan jag med bli, möblera allt i huvudet!

{#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S

oj, nu behöver Valpen gå ut säger hon!
    sweet dreams!

• Polly S

hej tråden!
    nu ska vi iväg på husvisning (nej, inte det huset Velour!), sen lunch på stans bästa gatukök, sen hundpromenad!
    ha en bra dag!

• Polly S
    Jagbyttenick skrev 2010-01-17 13:49:19 följande:
    Vi hörs sen ikväll, bild kommer kanske på fejjan först
    yey!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-17 15:35:20 följande:
    Fick inget svar heller. Men det är nog för att det är så jädra uppenbart (intalar jag mig själv)
    klart det är!
  • Polly S

det här var mer ett kolla-standard-hus för vår del, och det var kanske tur.
    planlösningen var helt vansinnig, skitstort vardagsrum, inget kök (alltså bara laga-mat-kök, ingen plats att sitta!) och små, små rum, så små så man knappt fick plats med ngn dubbelsäng, iaf inte utan att åla sig in...
    ändå var det sjuuuuukt många som var och tittade och många som skrev upp intresse...
    nej, inget för oss -men bra att titta!

Velour skrev 2010-01-17 15:38:48 följande:
    Nej, du skrev att det huset har visning 30 jan. Men ändå kul att ni ska på en annan visning. *vill ocksåååå* Skriv sen hur det var
    Midka skrev 2010-01-17 13:37:09 följande:
    Åh så trevligt! Hoppas huset är jättfint och kostar hälften mot de andra och att just ni får köpa det. Eller att det är urfult och asdyrt så ni kan släppa det med en lätt fnysning!
Svar på tråden Tråddödare forts....