Inlägg från: Scratchy |Visa alla inlägg
  • Scratchy

Tråddödare forts....

JhA:

http://www.carolsolomonphd.com/web_pdfs/Transact.pdf

Där är själva delen jag pratade om tydligt beskriven. Kan ge en hint om varför du kallas mamma...

Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2010-01-29 01:24:44 följande:
    JhA:www.carolsolomonphd.com/web_pdfs/Transact.pdfDär är själva delen jag pratade om tydligt beskriven. Kan ge en hint om varför du kallas mamma...
    Med det inte sagt att jag själv tycker att JhA visat några tendenser att vara Adult enligt transaktionslanalysen. Bäst att tala om det då JhA har tendenser att tolka alldeles för mycket idag...
    Det finns ett namn för det psykologiska fenomenet, men jag kommer inte på det just nu..
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 01:31:23 följande:
    Jag är definitivt i child ego state!
    Jag trodde väl att jag skulle få sällskap av dig där...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 01:46:04 följande:
    På tal om wiiiiiiii:
    ">

" target="_blank">

• Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 02:10:44 följande:
    Ja visst är den gullig? "shut up!" "wiiiiii" BOOM!
    Hehe...

Dags för Scratchy att sova! Godnattens... eller vänta... måste hämta tvätten ur tvättmaskinen...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 02:21:05 följande:
    Neeee.. Men ok, jag måste också sova. Natti natti och kraaam! Nej, en puss iställetGodnatt tråden. Tröttkramar!
    Puss!

(Men bara till Vellan, ni andra håller er borta!!!)
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 02:29:18 följande:
    Men åh
    Eller hur...
  • Scratchy
    Scratchy skrev 2010-01-29 02:39:41 följande:
    Eller hur...
    Grattis till numret. Min brors och mitt födelseår efter varandra...
  • Scratchy
    Sedek skrev 2010-01-29 18:24:11 följande:
    Ah! Grattis till mig själv och en förklaring, det var de jag såg igår kväll.
    Ja, de sa att det var någon med Comviq-frisyr som hade stalkat dem igår... så det var alltså dig de menade...
  • Scratchy
    Velour skrev 2010-01-29 18:38:05 följande:
    Ingen fara, men bra att du försöker upplysa människan. Det är en väldigt tung sten han gömmer sig under dock Vad fint av era vänner att hälsa på med anledning av din mors operation. Jo, allt är bara bra. Lillen har fått vattenkoppor Skönt att få det överstökat men tycker synd om honom eftersom det är rätt besvärligt med både feber och kliande.
    Du får inte säga på fl att din son är sjuk för i så fall kommer folk att tycka att du är en dålig mamma... jag menar, inga normala barn får vattenkoppor, bara barn till dåliga föräldrar...
Svar på tråden Tråddödare forts....