Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Isnogood skrev 2010-02-12 18:22:40 följande:
    Ah, samma som här då...Dottern har precis åkt med sin pappa o kommer hem på söndag igen, sonen är här så han o jag ska umgås hela helgen o sedan åker han till sin pappa på söndag.(bor varannan vecka..)
    Detta är egentligen min barnlediga helg, men sonen har träffat sin pappa så konstigt nu så denna helgen ska han vara hemma. Hans pappa har fått för sig att han kan träffa sonen lite som han vill, men det kommer jag inte gå med på.. varannan helg vill jag var barnledig, det är inte samma sak att vara barnledig mitt i veckan.
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74

Nu ska jag dusscha sonen, fixa färdigt maten och sen ha fredagsmys med sonen.

Se ya!

• Mandi74
    Scratchy skrev 2010-02-12 19:20:33 följande:
    Ska du ge honom oidipuskomplex eller verkar det bara så?
    Haha.. han är bara 5 så det är nog ingen fara..
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-12 21:13:00 följande:
    Är ni helt fast vid TVn eller??
    Har spelat tv-spel med sonen.. men nu är han äntligen i säng. *pustar ut*
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-12 21:29:52 följande:
    Tack tjejer för igår kväll. Även om ni inte vet hela historian så var ni ändå till stort hjälp. När jag loggade ut och gick till maken så var han jätteorolig och ville veta om det hade hänt nåt allvarligt. Han hade fantiserat ihop att jag är gravid och beter mig som jag gör för att jag är rädd att han inte vill ha fler barn....Karln...Ibland har han för livlig fantasi. Han sa gång på gång " Men det gör inget om du är gravid så kan vi klara av det. Jag lovar att jag ska fixa hjälp till dig " Jag visste inte om jag ville slå honom eller vad jag ville göra med honom. Till slut sa jag bestämt att han ska hålla tyst och bara lyssna. När jag började berätta vad som hade hänt och detaljerna han inte visste om ( Dock lät jag bli att berätta om missfall-historian. Han skulle aldrig hantera det. )Jag berättade vilka som har gett mig skulden för mammas tillstånd och allt jag har känt från förra året. Han satt helt lamslagen och bara lyssnade. När jag var klar så frågade han bara " Är du klar? " När jag nickade så kramade han bara om mig och lät mig gråta som ett barn. Han sa ingenting när vi la oss heller. Imorse när jag skulle göra mig klar och gå så kom han ut till mig och sa att han ville följa med och se vart jag går så han följde mig till sjön och till min lilla Hallon-buske där Arezo har sin plats. Han var med mig hela dan....Det kändes faktisk skönt och ha honom med mig men samtidigt konstig att dela det med honom. När han körde mig till mamma så hade jag redan inatt bestämt mig att säga nåt till mamma. Har velat säga det till henne i flera år men det har aldrig blivit av. När jag hade lagt henne så sa jag till henne att jag ville säga nåt till henne. Det jag alltid velat säga......Förlåt för allt............hon fick tårar i ögonen sen kramade hon mig......................
    Härligt! Känns det bra att ha stöd från din man?
    Vad sa din mamma när du sa förlåt?
  • Mandi74

Men va f*n, gick alla nu när jag kom..

• Mandi74
    Roses skrev 2010-02-12 21:46:47 följande:
    Ja, jag är glad att han tog det som han gjorde. Trodde inte att han skulle ta det så bra som han gjorde. Mamma fick knappt ifrån sig nånting...bara gav mig en kram med tårar i ögonen...Det räckte.
    Härligt, är så glad för din skull.
  • Mandi74
    Polly S skrev 2010-02-12 21:48:39 följande:
    din son -inte du?
    Nä, ta med sonen.. jag behöver lite egentid.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-12 21:53:52 följande:
    Nej! Faan heller!Det krävs lite mer än det!   Skönt att höra att du mår bättre!Jag försvann bara för att lillen har ont i en nagel och den behövde klippas... (vad gör man inte när man är för trött för att sova.... )
    Min son kom uppspringandes och han lät som om han höll på att dö, men så fick han ett plåster så var allt bra igen. :D

Han hade råkat skada ett nagelband. {#lang_emotions_dreamer}
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-12 21:56:37 följande:
    Vilket spel? Här är det bara Star Wars Wii som gäller... .-D
    Idag var det Ratchet and Clank (tror det stavas så )som gällde..
Svar på tråden Tråddödare forts....