Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Sedek skrev 2010-02-12 17:59:52 följande:
    Inte det minsta Inte ens ångest!
    Haha.. vad skönt.

Hemma igen?
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    upyours skrev 2010-02-12 18:00:26 följande:
    Scratchy? Figuren i Simpsons eller? Om du är nattensdrottning så är jag nattenskung och eftersom en kung har större makt än en drottning så är jag bättre än dig. Hell yeah!
    Är det ditt mål att vara bättre än mig, så grattis.. jag kommer inte att kämpa emot.
  • Mandi74
    upyours skrev 2010-02-12 18:03:10 följande:
    Men då är det ju inget kul att hänga här om ni ska vara såna. Eller jo så länge Rosen hänger här tänker jag också göra det. Det är ju förresten fredag för fan och då är det väl bara att kasta av sig prettofasaden?
    Men gör inte det då, ingen som tvingar dig.. jag har ingen prettofasad, hahaha, har nog aldrig haft heller. Fråga fl så få du se.
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-12 18:03:14 följande:
    Jepp.Du då?
    Jepp, men så  har jag inte vart i väg heller.
  • Mandi74
    upyours skrev 2010-02-12 18:04:42 följande:
    Visste väl att det var lätt att få ner dig på knä. Tjejer brukar oftast inte säga emot mig. Jag har även kroppen som passar för det och det vet min broder Sedek om.
    Du får tro vad du vill, själv känner jag bara att vissa saker är inte värda att tjafsa om.

Vill du vinna och känner dig som en stor man när en kvinna lägger sig för att du ska få vinna så fine för mig.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-12 18:05:18 följande:
    Åh, inte något sådant spännande...tyvär.Haft fullt upp här med ena problemet efter det andra, kändes lite som att allt bara hopade sig, som att trampa vatten hysteriskt fast man ändå sjunker djupare o djupare ner...Senaste om köket:Bygggubben var här, konstaterade att mätaren gav utslag på fukt i/ under köksgolvet så de ska riva upp en del av det för att kontrollera i vilken omfattning...Så, nu kan ja väl skryta med att jag har innomhuspool...
    Jobbigt, känner igen den känslan.

Åhhh.. jag har alltid velat ha inomhuspool.
  • Mandi74
    upyours skrev 2010-02-12 18:09:25 följande:
    Men kan du läsa eller? Jag skrev att jag kommer att hänga här så länge Rosen gör det.Helvete är du känd i hela FL? Vad fan har du sysslat med?
    Men hon är inte här nu, så...

Inget, varit medlem länge och alltid sagt bad jag tycker om saker och ting. Min sexuella läggning är väl det som skrämt skiten ur de flesta prettona.
  • Mandi74
    Isnogood skrev 2010-02-12 18:13:50 följande:
    Meeeee tooooooFast inte i köket förstås...  Hur ser helgen ut för dig..?Förutom att bubbelbabbla med "jag är guds gåva till alla kvinnor"-mannen..?(det är just DÄRFÖR som jag är ateist)  
    Haha.. mmm.. funderar på att bli det jag oxå.

Har inga planer alls, ikväll blir det fredagsmys med sonen och sen fl resten av kvällen. Antar att morrondagen blir likadan, händer inte mycket här just nu.
  • Mandi74
    upyours skrev 2010-02-12 18:13:08 följande:
    Nää, eftersom jag inte har något bättre för mig så kan jag väl snacka med dig ett tag.
  • Mandi74
    upyours skrev 2010-02-12 18:16:14 följande:
    Men nu skiter jag i det här för jag ska ut och festa.
    Coolt grabben! {#lang_emotions_cheers}
Svar på tråden Tråddödare forts....