Inlägg från: Mandi74 |Visa alla inlägg
  • Mandi74

Tråddödare forts....

Velour skrev 2010-02-12 00:04:44 följande:
    Som Pablo Francisco säger: "Nice body, ugly face. It's like: I love spaghetti but i've got shit on it!"

Blir så chockade så jag går och röker igen..

Ugly face...
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-12 00:09:07 följande:
    Och då har jag bara skrivit en liten del av allt..... Jag vet att det kan tyckas att jag tycker synd om mig själv. Att jag är självisk som bara tänker på mig. Att jag borde tänka på mina söner och min man.Jag är ärlig när jag säger att jag till förra året inte hade några som helst problem att bara ägna en dag åt detta. en dag per år grävde jag ner mig och fick ur mig allt. När mammas hjärta börja säga ifrån ordentlig ibörjan av förra året och transplantation kom på tal. När jag såg hur hon tynade bort dag för dag. När alla runtomkring henne började ge mig skuldkänslor igen kom allting upp igen........
    Vännen, du är inte självisk.. det är inte det jag menar.

Att din mamma har blivit sämre kan inte bero på det som har hänt dig. Det måste ju vara många år sen och skulle det berott på det som hände dig så hade hon behövt operationen för länge sen.
    Jag förstår att det är jobbigt för dig att din mamma är sjuk, det förstår jag verkligen. Jag har växt upp med i stort sett bara min mamma och vet inte vad jag skulle göra utan henne.

Försök istället tänka som så, nu när du insett att din mamma inte kommer att leva för alltid, att ni ska göra det bästa med den tiden som är kvar. Inte älta gammla problem eller fundera på vem som har skuld i vad.

Tänkte ge dig förslag på annat elle andra som lika gärna kan ha varit orsak till att din mamma mår dåligt idag, men kom på att det var ingen bra ide.

Nu ska jag kasta mig i duschen lite snabbt.. innan klockan blir för mycket.
  • Mandi74
    Midka skrev 2010-02-12 00:21:10 följande:
    Kära vänner!Nu slog sömnen ner i mina ögon och jag har svårt att få bort den jäkeln. Dessutom har jag mycket jobb imorgon till skillnad från vissa som pluggar.... Ta hand om er!
    Detsamma!!

Sov så gott!
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-12 00:28:29 följande:
    Hej, godkväll och godnatt.Kikar bara in en snabbis, ska lägga mig omgående och jag riskerar alltid att bli sittande om man börjar prata om nått.
    Mmm.. schysst att bara visa upp godiset och sen dra utan att vi får smaka oxå.
  • Mandi74
    Roses skrev 2010-02-12 00:38:30 följande:
    Maken var inne igen och bad mig komma ut. Han vill veta vad som är felet. Har ju suttit här inne nu i flera timmar och gråtit som en idiot. Ska ut och lugna ner honom.....Tack alla. Verkligen. Tack för allt ni har skrivit ikväll. Mandi: TACK
    Försök berätta så mycket du bara kan.. lovar att det kommer att kännas bättre sen.

Sov så gott!
  • Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-12 00:42:02 följande:
    Ja, och det misstaget ska jag inte göra om.*Loggar ut, lägger mig i den osköna hotellsängen och hoppas att jag kan sova*
    Fan du är ju känsligare än ett fruntimme som har pms..
  • Mandi74

Har säkert missat en massa inlägg ikväll.. men om det var något viktigt ni ville säga mig så säg det gärna igen.. orkar inte gå tillbaka i tråden.

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-12 00:47:56 följande:
    Jag fick migrän kl 15, tog dubbel dos värktabletter och vilade två timmar sen har vi käkat och druckit en del på det. Inte bästa kombon direkt, nu ser jag i kors och är trött. Sorry för min attityd om den uppfattas nedstämd, inte min vanliga sinnestämning och jag behöver nog lite sömn. Ändå sitter man här...Nej nu lägger jag mig. God natt på riktigt!
    Du är kille, du ska inte ta åt dig på det viset.. eller är det bara när "frugan" säger nått som du tar åt dig extra mycket?
  • Mandi74

Fan vad jag är glad att jag inte är granne med Scratchy ikväll.. om han ska städa mitt i natten..

• Mandi74
    Sedek skrev 2010-02-12 00:50:48 följande:
    Ja så är det!
    Och nu har du varit inloggad i  20 minuter.
Svar på tråden Tråddödare forts....