Tråddödare forts....
Roses skrev 2010-02-11 22:54:22 följande:
Kommer ni ihåg inläggen jag skrev om min lärare?Behöver jag säga vems barn det var? Behöver jag säga hur mycket jag älskade honom? hur mycket han älskade mig? Hur lycklig jag kände mig med honom? Jag var överlycklig när jag fick reda på att jag var gravid. Min mamma var superglad. Det var MITT fel att hennes hjärta tog stryk, det var MITT fel att hennes äktenskap förstördes. Visst hon har ärftlig hjärtfel och det har jag också men efter den händelsen så blev det för mycket för hennes del........Åhhhhhhhh......fuck, fuck, fuck.En glad mamma, en mamma som levde, en mamma som fanns där för dom i nuet. Inte en mamma som deppade ner sig och levde kvar i det som hade varit.
Tror inte att din mamma på något sätt skyller det som hände henne på dig på något sätt, sina barn sätter man alltid främst i alla lägen. Mina barns liv och välmående är det viktigaste för mig, det är det säkert för din mamma oxå och även för dig. Du skulle väl göra allt för dina barn? På samma sätt som du känner för dina barn, måste du förstå att din mamma känner för sina barn.