Inlägg från: Polly S |Visa alla inlägg
  • Polly S

Tråddödare forts....

Midka skrev 2010-01-17 20:02:49 följande:
    Just nu är detta världens bästa plats för mig. Jag har startat min tredje tråd. Saknar att ha S-mannens snärtighet i rubriksättnig och därför är detta otroligt nyttig träning för mig. Övar mig även på att uttrycka mig i skrift så att det blir lite provocerande utan att trampa på folk.
    länka!
  • Polly S
    Velour skrev 2010-01-17 21:01:01 följande:
    VAD hade du sagt som hade fått en annan människa att gråta?
    alltså, till mitt försvar (?) kan jag säga att det inte var i min yrkesroll utan en annan grej (hon och en kompis klantade sig med sitt UF-företag, eller egentligen klantade sigkompisen, inte hon, men hon fick ta smällen och reda ut det...) och hon grät inte direkt utan hemma.
    allt utrett nu.
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-17 21:06:25 följande:
    Ja. jättesnygga skor!!!
    klarade du av att inte titta på shortsen?
  • Polly S
    Scratchy skrev 2010-01-17 21:07:50 följande:
    Så inget av det du skrev från början stämde?
    jodå, hon är min elev och hon grät, det berättade hennes mamma när hon ringde mig... {#lang_emotions_embarassed}
  • Polly S

nyduschad och klar för läsning!
    sovmorgon imorrn (verkar få så hela terminen!), så mjukstart på veckan! (dock har de lagt ett möte på min lunch, får se hur jag löser det)

• Polly S
    Velour skrev 2010-01-17 22:32:14 följande:
    Alltid härligt med sovmorgon Själv har jag nu suttit och försökt analysera en annan grupp a-uppsats som vår grupp kommer att diskutera på onsdag, med den berörda gruppen. Kul! *not*
    krossa dom! *moahaha*
  • Polly S
    Midka skrev 2010-01-17 22:33:46 följande:
    Nu är det gonatt för mig! Tänk, för ett år sen mådde jag så dåligt att jag sovit ca två timmar vid denna tid. Är mkt stolt att jag förbättrat mig så! Dock behöver jag fortfarande lite av min sömn... Kram på er!!!!
    sov så sött!
  • Polly S

hej tråden!
    grönsakssoppa på spisen och Maken på väg hem från Sthlm, verkar bli en bra måndag!

Svar på tråden Tråddödare forts....