• Anonym (flata)

Glad att vara lesbisk

Jag är så glad att jag är lesbisk. Det är så himla mycket lättare att ha sunda relationer med tjejer. Tjejer är så mycket mysigare och härligare och snyggare än killar. Killar är så ofta självgoda idioter och jag är så himla tacksam att jag slipper befatta mig med dem på ett romantiskt plan.

Alla som skriver och oroar sig över om de kanske är lite bi eller om de är kära i en annan tjej. Ni måste ta chansen om ni har den! Ni kommer bli lyckligare av det.

Det här kanske låter tramsigt, men jag hör så ofta om tjejer och deras problem med olika snubbar och det är liksom samma visa varje gång och jag fattar inte att man står ut. Eller att man ens vill stå ut.

• Svar på tråden Glad att vara lesbisk
  • Anonym (emma)

Jag är själv bi & har haft betyligt bättre relationer med män än med kvinnor. Jag har kommit fram till att jag aldrig skulle orka med att leva med en kvinna igen. Sexet är bättre med kvinnor dock....

• foreverblue

Anonym (flata) skrev 2009-12-21 11:00:39 följande:

Det här kanske låter tramsigt, men jag hör så ofta om tjejer och deras problem med olika snubbar och det är liksom samma visa varje gång och jag fattar inte att man står ut. Eller att man ens vill stå ut.
    Ja, det låter ganska tramsigt. Det finns gott om idioter av båda kön.

Appropå att killar så ofta är självgoda idioter låter det ganska självgott när du som tjej skriver "Tjejer är så mycket mysigare och härligare och snyggare än killar."
  • kvinnan47

Jag är mycket nöjd med min älskade gubbe som är en gentleman uti fingerspettsarna och är alltid kärleksfull och omtänksam.
    GOD JUL !

• TheCoopers

Äsch men det där är individuellt !

Men bra att du är nöjd och glad med ditt liv det är det som räknas !

God Jul !

• The Black Lady

Men om ni är så stolt och glad, varför behöver ni då vara anonyma?

• Anonym (flata)

Fast närjag säger att andra tjejer är snyggare så pratar jag ju om hur jag ser på andra tjejer och inte om hur jag ser på mig själv. Jag tänder ju inte på mig själv.

Naturligtvis generaliserar jag. Det var en frihet jag tog mig för att jag blir så less på att höra om tjejers gnäll över deras idiotsnubbar. Det är liksom samma visa gång på gång. Och det är som att många tjejer ställer lägre krav på sina partners om det är snubbar. Typ att en kille som diskar om man säger till honom är en toppenkille, fast det naturliga vore att han tog initiativ själv.

Kul om ni har lyckade relationer till era män, jag är glad att ni är lyckliga. Jag är inte ute efter att racka ned på era relationer, ni behöver inte känna er kritiserade utan kan väl låta mig glädjas bara.

• Anonym (flata)

The Black Lady skrev 2009-12-21 11:11:26 följande:

Men om ni är så stolt och glad, varför behöver ni då vara anonyma?
    Det är jag ingen annanstans, varken på forumet eller i verkligheten: Jag står för och gläds åt att vara lesbisk till 100% men jag vill inte behöva ta med allt annat jag står för till den här tråden utan just bara uttrycka min glädje över att vara lesbisk här.
  • Anonym (flata)

Anonym (emma) skrev 2009-12-21 11:03:35 följande:

Jag är själv bi & har haft betyligt bättre relationer med män än med kvinnor. Jag har kommit fram till att jag aldrig skulle orka med att leva med en kvinna igen. Sexet är bättre med kvinnor dock....
    Ja, det är det faktiskt (sexet). Jag säger som man brukar säga: du har bara inte träffat rätt kvinna...
  • Me o Mike

Tjejsex är underbart, men fy fan för att leva med en tjej!!

Svar på tråden Glad att vara lesbisk