Domningar i halva kroppen
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-26 21:04
Har sedan snart 2 månader domningar i halva ansiktet. Det domnar också i armen på samma sida. Har varit på vårdcentralen och tagit cpr och borrelia-prov och väntar på svar. Någon som känner igen sej?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-01 19:14
Har fortfarande domningar i halva sidan av kroppen som kommer och går. Är också fumligare och svagare på den sidan. Samt skakar mycket mer på den handen.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-22 12:23
Sitter nu och ska försöka få tag i neurolog mottagningen för att kanske få en tid framöver.
Tänker inte så mycket på det nu faktiskt. Har mått väldigt bra faktiskt och känner mest domningarna i kinden. de sitter i konstant. Handen skakar väldigt mycket emellanåt. Samt att jag är känslig för ljud och beröring på samma sida.
Ännu inga svar, men det har ju "bara" gått ca 5mån sen det började, vad kan man begära?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-23 20:29
Har fortfarande domningar i halva kroppen konstant i olika grad av och till. Det har också tillkommit kognitiva problem. Och är konstant trött känslig, ej nedstämd utan vid gott mod tack och lov.
Har tagits en del blodprov men inget har visat något specifikt. (Lågt na, hb, högt kolestrol, Crp, socker om jag minns rätt)
Ingen klar diagnos efter över 1 1/2år med vad jag upplever som plötsligt uppkomna och tydliga smtom, vad göra?