• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Skytten75
    Jelina068 skrev 2010-01-14 14:45:08 följande:
    Skytten, ring mölndalsvägen och fråga. Själv hade jag tänkt åka till Maxi torslanda, men det är ungefär lika långt till 421, så kanske jag ska åka dit istället ikväll efter jobbet
    Vi åker ut till 421 efter Mellis. Är det något speciellt du letar efter? Jag bor mellan 421 och Mölndalsvägen.
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • ditte132

Har icamaxi torslanda också halva reapriset på leksaker?
    Någon som vet?
    Finns det mycket barnkläder på stadium/backaplan?

• tjejligan
    Skytten75 skrev 2010-01-14 14:40:54 följande:
    Hej! Tack för tipset. Fanns det många Skrållandockor kvar? Vet du om Mölndalsvägen också har halva rea priset?Vet någon om Coop har börjat med halva rea priset på sina leksaker?
    Nu antar jag att du redan har varit där men det kanske var 8 st skrållan kvar efter jag tog mina 2{#lang_emotions_wink}. Men det fanns mängder av andra leksaker att fynda!
  • Tezz80

I Kgb kör Gina reakläder för 49:- resp 99:- Kappahl tycker jag är lite fula här för det var bara halva reapriset på dam och herr och inte på barn... annars hade jag shoppat en del barnkläder. HM hade mycket för 50:- till ungarna.

• ELLEoClara

Ja, rea kanske det inte är, men kan tipsa ändå!

ÖoB säljer barnmatsburkar för 5 kr st, Nestle från 5 mån-1år
  • AochJsMamma

Ringde precis Maxi på Mölndalsvägen och enligt han jag pratade med så har de inte halva reapriset..konstigt att det skiljer på en sån sak mellan butikerna...annasr brukar ju erbjudandena vara i princip identiska mellan de olika maxi butikerna

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Hejpådig
    ELLEoClara skrev 2010-01-14 19:13:01 följande:
    Ja, rea kanske det inte är, men kan tipsa ändå! ÖoB säljer barnmatsburkar för 5 kr st, Nestle från 5 mån-1år
    japp var där innan- fler tänkte samma sak- köpte 20 burkar jag
  • passau

åkte ut tull ÖB här men tyvärr fanns d nästan inga val, 8mån var bara frukt...
    suck... M fyller ju 8 mån idag

ringde runt till maxi trollhättan och kungälv men ingen av dem hade halva men han i tfn frågade någon bakom att "den börjar väl inte förrän nästa v?" när jag sa dom börjat i högsbo

Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
Svar på tråden Halva reapriset!!!