• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • tjejligan
    AochJsMamma skrev 2010-01-14 19:24:25 följande:
    Ringde precis Maxi på Mölndalsvägen och enligt han jag pratade med så har de inte halva reapriset..konstigt att det skiljer på en sån sak mellan butikerna...annasr brukar ju erbjudandena vara i princip identiska mellan de olika maxi butikerna
    På Ica Maxi är det privata handlare som äger butiken så de gör lite som de själva vill.
    421 hade mycket leksaker kvar så därför bestämde kanske den handlarn att göra så... Sedan så kanske bestämmer de själva vad som skall reas ut med vissa undantag för annonsvaror.
  • Wailea
    Smilla75 skrev 2010-01-14 10:21:39 följande:
    Ringde just Lindex, ingen rea på rean i dag heller.
    Ska du ringa imorgon med? Borde de inte börja snart med tanke på att de haft på accessoarer och KappAhl redan har.... Brukar de börja inför en helg elle rlika gärna mitt i veckan?
    tjejligan skrev 2010-01-14 12:23:34 följande:
    Hej!Hoppar in i tråden eftersom jag tjuvkikar ibland.Var på ICA MAXI (Högsbo-Göteborg) de har HALVA REA PRISET på leksaker.JAg fynda massor- Skrållandockor 100:-, barbie entertainme 69:-, käpphast m. ljud 17:50 etc. De hade spel, baby etc, etc.
    Någon som har hittat halva rean på leksaker på annat Maxi än i Göteborg?

Vill också ha
  • charmmiss

någon som veta om ica maxi i högsbo hade lego på rea?
    sist jag var där fanns det learning puppy på rea fanns det några kvar?

• charmmiss
    passau skrev 2010-01-14 21:38:09 följande:
    när jag ringde hade dom typ 12 puppy kvar... vid 16dom hade ½ priset på lego å duplo på BR här idag...
    ok, tack för svar, hoppas det finns kvar någon imorgon kväll.

köpte en cykel och en cykelkärra där för halva priset förra veckan, båda gick på 1500kr. riktigt kap!
  • Skytten75
    tjejligan skrev 2010-01-14 20:08:04 följande:
    På Ica Maxi är det privata handlare som äger butiken så de gör lite som de själva vill. 421 hade mycket leksaker kvar så därför bestämde kanske den handlarn att göra så... Sedan så kanske bestämmer de själva vad som skall reas ut med vissa undantag för annonsvaror.
    Alla Skrållandockor var slut {#lang_emotions_frown} Jag köpte bara lite småsaker.
    På Mölndalsvägen har de inte halva reapriset.
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • sarahl

ännu ingen som hört nåt om lindex?

Svar på tråden Halva reapriset!!!