• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • AochJsMamma

Kampanjen med halva reapriset på leksaker på Maxi är borttagen, var där idag och de hade fått order av högsta chefen att de inte fick fortsätta pga att marginalerna blev för små...så det är alltså bara "vanlig" rea på vissa saker.. Inget Lego eller Duplo på rea.

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • maadicken

stadium har halva reapriset på endel rea. köpte everest regnställ där igår för halva reapriset. idag fyndade jag ett par skor och två t-shirtar och en ziptröja till sonen, och en stickad tröja och en luvtröja + 2 puma t-shirtar på herr till mig att sova i.

(¯`°?.¸ ღ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • charmmiss
    AochJsMamma skrev 2010-01-15 16:32:31 följande:
    Kampanjen med halva reapriset på leksaker på Maxi är borttagen, var där idag och de hade fått order av högsta chefen att de inte fick fortsätta pga att marginalerna blev för små...så det är alltså bara "vanlig" rea på vissa saker.. Inget Lego eller Duplo på rea.
    var oxå där idag och rean var borta, blev besviken ville ju köpa en learning puppy till bra pris
  • zasata
    charmmiss skrev 2010-01-15 22:08:01 följande:
    var oxå där idag och rean var borta, blev besviken ville ju köpa en learning puppy till bra pris
    såg inga sådana alls
    vill ha en sådan docka som simmar i vattnet med.
  • charmmiss
    zasata skrev 2010-01-15 22:16:57 följande:
    såg inga sådana alls vill ha en sådan docka som simmar i vattnet med.
    fanns minst 10st puppy när jag var där iaf
  • AochJsMamma
    charmmiss skrev 2010-01-15 22:31:18 följande:
    fanns minst 10st puppy när jag var där iaf
    samma här
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Halva reapriset!!!