• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • April Mamma
    Pumpkin skrev 2010-01-13 18:19:36 följande:
    Är det bara jag som upplever att det finns mer tjejkläder en killkläder på reorna? Tycker det finns massa sött till små flickbebisar, men till vår väntade pojke hittar jag inte mycket alls...
    Visst är det så, har två söner så jag vet =)
    Oftast så finns det flera snurror med tjejkläder....men bara en liten ställning för pojkkläder..

Trist men sant.
  • Xgirl83

Men det där med pojkkläder gäller väl inte bara rea? Är det inte överlag mindre mängd kläder till pojkar?

• April Mamma
    Xgirl83 skrev 2010-01-13 18:46:40 följande:
    Men det där med pojkkläder gäller väl inte bara rea? Är det inte överlag mindre mängd kläder till pojkar?
    Jo, det är nog så....Killkläder är boring =) Men jag brukar köpa nån rosa tröja till sönerna samt handla på POP som har rätt fina "pojk" kläder..
    Annars så känns det som om att killkläderna består av fotbollar, fireflames osv
  • Xgirl83
    April Mamma skrev 2010-01-13 18:49:52 följande:
    Jo, det är nog så....Killkläder är boring =) Men jag brukar köpa nån rosa tröja till sönerna samt handla på POP som har rätt fina "pojk" kläder.. Annars så känns det som om att killkläderna består av fotbollar, fireflames osv
    Ja gud så tråkigt! Nu har jag bara en tjej (vet ju inte vad den i magen är för nåt dock) och jag är glad över att ha så mycket att välja på.
  • Pumpkin

Men om man kollar på andra märken, dvs inte Lindex osv, så finns det ju mycket fina och tuffa kläder till pojkar T ex Plastisock - älskar deras färger och mönster! Efter att ha läst ett tips här inne om Pixiekids rea så gick jag faktiskt in där och beställde två stycken bodys av märket Plastisock

• L E A

Fyndade ordentligt på stadium idag till halva rea priset. peak, puma o adidas. Blev 2 t-shirts, en jacka till gubben, två vårjackor till lillkillen och en t-shirt till mig. Allt detta för 360 kr för allt. Bara gubbens jacka kostade 399:- från början *glad o nöjd*

• Elli47

Var på Kappahl idag och fick 1 par jeans för 99 kr och en himla massa fina trosor för småpengar! Kul!!!

• Xgirl83
    Pumpkin skrev 2010-01-13 19:08:27 följande:
    Men om man kollar på andra märken, dvs inte Lindex osv, så finns det ju mycket fina och tuffa kläder till pojkar T ex Plastisock - älskar deras färger och mönster! Efter att ha läst ett tips här inne om Pixiekids rea så gick jag faktiskt in där och beställde två stycken bodys av märket Plastisock
    Ja visst finns det, men jag skulle ha svårt att lägga så mycket pengar på barnkläder som märkeskläder kostar. Men om man nu hittar på rea så är det ju inte dumt.
Svar på tråden Halva reapriset!!!