Halva reapriset!!!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!
Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!
Är det bara jag som upplever att det finns mer tjejkläder en killkläder på reorna? Tycker det finns massa sött till små flickbebisar, men till vår väntade pojke hittar jag inte mycket alls...
jag har shoppat en del och har 2 tjejer så jag måste nog hålla med...
på gott och ont, blir lite dyrt med
Men det där med pojkkläder gäller väl inte bara rea? Är det inte överlag mindre mängd kläder till pojkar?
Men om man kollar på andra märken, dvs inte Lindex osv, så finns det ju mycket fina och tuffa kläder till pojkar T ex Plastisock - älskar deras färger och mönster! Efter att ha läst ett tips här inne om Pixiekids rea så gick jag faktiskt in där och beställde två stycken bodys av märket Plastisock
Fyndade ordentligt på stadium idag till halva rea priset. peak, puma o adidas. Blev 2 t-shirts, en jacka till gubben, två vårjackor till lillkillen och en t-shirt till mig. Allt detta för 360 kr för allt. Bara gubbens jacka kostade 399:- från början *glad o nöjd*
Var på Kappahl idag och fick 1 par jeans för 99 kr och en himla massa fina trosor för småpengar! Kul!!!