• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • princess of hearts

Jag har gjort en del fynd på Kapp Ahl och H&M både åt mig själv och sonen. Väntar spänt på att Lindex ska dra igång.

• Trulsis83

någon som vet när coop börjar ha halva reapriset på barnkläder?

• Mizz Zunzhine

Jag handlade för halva reapriset på alla mina varor på KappAhl i torsdags, hade i för sig fått ett sms o fått förtur till halva reapriset rean.

• Xgirl83

Det är inte så att halva reapriset bara gällde de dagarna som stod i SMS:et, och när man visade upp det?

• Lejån
    passau skrev 2010-01-16 21:19:06 följande:
    var på kappahl idag och bara halva på dam och herr...
    Vad olika det är! Här är det bara barn och herr...

Känns som om de rear det som de har mest av?
    längtar efter sommar & sol
  • star67

jag köpte dena på måndag men vet inte om jag ska lämna tillbaka den imorgon som är sista dag han behöver bara ett par byxor bara nu men vet inte om jag hittar på lindex rean, den är i stl 80 byxor är bra lite gran stor likdant med body men väst är lite för lite{#lang_emotions_undecided}. jag vet inte varför jag tog inte 86{#lang_emotions_innocent} hela sett kostade 60 kr. vad hade ni gjort??

• AochJsMamma
    zasata skrev 2010-01-15 23:07:26 följande:
    vi kanske inte var på samma då? jag var på 421.skall till stan i morgon. något man bör spana in?
    jag var oxå på 421...
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Halva reapriset!!!