• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • Pumpkin
    Xgirl83 skrev 2010-01-13 20:10:50 följande:
    Ja visst finns det, men jag skulle ha svårt att lägga så mycket pengar på barnkläder som märkeskläder kostar. Men om man nu hittar på rea så är det ju inte dumt.
    Jag har också lite svårt för det, men är det rea så är det
  • sarahl
    star67 skrev 2010-01-13 12:10:18 följande:
    jag tror det blir på lindex på torsdag eller fredag
    det hoppas jag för nu är jag shoppingsugen. Jag vill minnas att här har de tag 2 betala för 1 efter halva reapriset,
  • villa villekulla

Jag var och shoppade massor på hm igår..
    Nästan allt jag hittade kostade bara 50kr st :P
    Både till mig själv och till dottern.. Bebiskläder fanns inte så mkt där jag var men de var också sänkta till 50kr.

• tjejligan

Hej!
    Hoppar in i tråden eftersom jag tjuvkikar ibland.
    Var på ICA MAXI (Högsbo-Göteborg) de har HALVA REA PRISET på leksaker.
    JAg fynda massor- Skrållandockor 100:-, barbie entertainme 69:-, käpphast m. ljud 17:50 etc. De hade spel, baby etc, etc.

• Jenny90

Hej. Idag va det min tur att fynda, hittade skor, vårjacka, tjocktröja och t shirt till sambon, skor och en t shirt till mig på stadium och 11 plagg till kommande bebisen på kappahl. Ca 700 spänn för allt! Kanske är jag som har dålig smak men tyckte kappahl hade mycket fina bebis kläder =)

• Jenny90

Någon som vet när hm och gina tricot börjar sin rea på reapriset förästen?

• Skytten75
    tjejligan skrev 2010-01-14 12:23:34 följande:
    Hej! Hoppar in i tråden eftersom jag tjuvkikar ibland. Var på ICA MAXI (Högsbo-Göteborg) de har HALVA REA PRISET på leksaker. JAg fynda massor- Skrållandockor 100:-, barbie entertainme 69:-, käpphast m. ljud 17:50 etc. De hade spel, baby etc, etc.
    Hej! Tack för tipset. Fanns det många Skrållandockor kvar? Vet du om Mölndalsvägen också har halva rea priset?

Vet någon om Coop har börjat med halva rea priset på sina leksaker?
    Isabelle 060821 och Nellie 080722
  • Mia Magdalena
    Jenny90 skrev 2010-01-14 13:41:23 följande:
    Någon som vet när hm och gina tricot börjar sin rea på reapriset förästen?
    I Göteborg har Gina Tricot alla reaplagg för 99 eller 49. Mer rea än så tror jag inte att det blit där..
  • Jelina068
    Skytten, ring mölndalsvägen och fråga. Själv hade jag tänkt åka till Maxi torslanda, men det är ungefär lika långt till 421, så kanske jag ska åka dit istället ikväll efter jobbet
Svar på tråden Halva reapriset!!!