• passau

Halva reapriset!!!

Nu räknar vi ner och ger tips på när det borde dra ihop sig till att vässa armbågarna och ge sig ut, helst innan alla andra!

Kappahl, Lindex, HM, OBS/COOP, och alla andra märken är välkomna!

• Svar på tråden Halva reapriset!!!
  • tjejligan
    charmmiss skrev 2010-01-14 21:30:27 följande:
    någon som veta om ica maxi i högsbo hade lego på rea?sist jag var där fanns det learning puppy på rea fanns det några kvar?
    Jag tror inte att det var lego på rea, de fanns bara i vanliga hyllan.
  • TeDrickaren

nope inget från lindex....men man kan tycka att de borde snart med tanke på alla andra affärer....

Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Jelina068

Jag kom aldrig iväg till 421 igår... Undrar om Torslanda har halva reapriset med tanke på det uanna skrev att det är privata handlare som äger butikerna. Tror inte jag hinner iväg alls idag, men dom stänger ju inter förrens kl.22, så kanske

• Wailea
    TeDrickaren skrev 2010-01-15 09:25:04 följande:
    nope inget från lindex....men man kan tycka att de borde snart med tanke på alla andra affärer....
    Har du koll på att det inte börjar idag? Hoppas...
  • passau
    zasata skrev 2010-01-14 21:39:45 följande:
    vilken då? vill ha duplo
    i U-a city... men ring å kolla med din*L*
    jag har blivit lat och ringer innan jag åker... man var mer spontan med 1 barn*L*

ICA har 20-års jubileum i morgon, tänkte åka då och hoppas dom har rean då*L*
    Älskade Saga & Meja. www.barnsligabarn.blogspot.com
  • TeDrickaren
    Wailea skrev 2010-01-15 10:38:53 följande:
    Har du koll på att det inte börjar idag? Hoppas...
    Ingen koll, försökte med kassabiträdet när jag var inne på lindex igår men hon ville inte ge mig någon ledtråd
    Älskade,underbara Moa, Livia & Anton
  • Malo

Lindex online har tag 2 betala för 1 på rean nu! (eller det kanske har stått så länge, har ju varit bortrest) Iaf är det ju knappt något kvar, men affärerna borde ju hoppa på samma sak snart kan man tycka...

• Monster tjejen

Jag läste precis i en "lindex" tråd att dom trodde den börjar på tisdag nästa vecka....

Svar på tråden Halva reapriset!!!