Hemutredning hösten 2009 #3
Hej!
Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden
.
Hej!
Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden
.
Det var underbart! Vi lekte, matade och vinkade i en halvtimme. Nu blir nog väntan desto jobbigare... :( underbara är dom!!
Härligt att höra att det gick bra, TomMon! Vet ni när ni får hämta hem juvelerna?
Nej, tyvärr inte Qermit. Vi hoppas att det blir så fort som möjligt såklart, men troligt är nog att det blir i mars/april.
Tack detsamma! ;)
Kände att en uppdatering var på sin plats. Mars/april har förvandlats till sommaren. Vi har inte sett röken av ett Court Hearing datum ännu, än mindre ett resebesked. Klart att vi skulle få den segaste domaren av dem alla, eller vad det nu beror på...
Men, vi har vid det här laget Skypat tre ggr med barnen. Underbara barn, vi längtar så!! De kallar oss mamma och pappa och allt vi vill är att få träffa dem på riktigt nu. Just nu är jag nere i en svacka, väntan känns så tung. Min bästa vän gick bort för en månad sedan i akut leukemi och det är tungt att tänka att barnen aldrig kommer att få träffa henne. Vår dotter ska få hennes namn i andranamn, våra minnen ska alltid berättas!
Hur går det för er andra?
Så trist att det dröjer TomMon! För oss går det inte alls. Är så less på allt just nu.
Jag har förstått det. Följer din blogg och blir lika uppgiven jag. Att det inte ska gå vår väg. Är det något moment som det kan sölas på, nog f-n sölas det. Min mamma menade på att när vi väl fått detta datum skulle vi se att det gick snabbt. Min fråga var då varför det i all världen skulle göra det?! Inget annat går ju snabbt direkt. Förstår er frustration till 100%. Tur man kan skriva av sig här och att folk förstår! Jag längtar till den dagen jag får läsa ett glädjebesked på er blogg!