• Qermit

Hemutredning hösten 2009 #3

Hej!
    Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden .

• Svar på tråden Hemutredning hösten 2009 #3
  • Simba79

TomMon och Quermit, jag hoppas att ni snart har väntat klart på resebesked resp barnbesked!!! Kramar!

• Chatz
    Qermit skrev 2012-03-28 14:41:46 följande:
    Tack! Ja, ibland känns det som att allt som kan gå emot går emot och att det kanske inte är meningen att vi ska bli föräldrar .
    Hej Qermit, jag personligen tror ju att det är världens största mening med att just du och din make ska bli föräldrar.

Jag tror att ni har haft maximal otur, att er matchning redan är gjord men tyvärr har fastnat i den juridiska byråkratin i någon domstol. Klen tröst om det är det som stoppar upp just ert bb, men jag håller tummar och tår att det ska lossna snart så att ni får bli föräldrar och uppleva underbara Sydafrika. 

Kram och all styrka till er!
  • Qermit
    Chatz skrev 2012-03-28 16:07:10 följande:
    Hej Qermit, jag personligen tror ju att det är världens största mening med att just du och din make ska bli föräldrar.

Jag tror att ni har haft maximal otur, att er matchning redan är gjord men tyvärr har fastnat i den juridiska byråkratin i någon domstol. Klen tröst om det är det som stoppar upp just ert bb, men jag håller tummar och tår att det ska lossna snart så att ni får bli föräldrar och uppleva underbara Sydafrika. 

Kram och all styrka till er!
    Tack! <3
  • TomMon

Fick besked om court hearing idag, det blir 30 maj. Det innebär att vinner får träffa barnen förrän tidigast i slutet av september. Ännu en sommar ensamma... Men vi är iaf glada att vi äntligen hört något. Dags att boka solsemester för att skingra tankarna!

• TomMon

Men nu tog det turbofart, idag fick vi besked om att vi nog får åka i mitten på juli! Galet hur det kan vända fort ibland! Och vi som kommer hem från Thailand den 9e, det blir mycket farande till Asien denna sommar! :)

• Qermit
    TomMon skrev 2012-06-14 22:26:31 följande:
    Men nu tog det turbofart, idag fick vi besked om att vi nog får åka i mitten på juli! Galet hur det kan vända fort ibland! Och vi som kommer hem från Thailand den 9e, det blir mycket farande till Asien denna sommar! :)
    Åh så härligt att höra! Grattis!!!
Svar på tråden Hemutredning hösten 2009 #3