• Qermit

Hemutredning hösten 2009 #3

Hej!
    Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden .

• Svar på tråden Hemutredning hösten 2009 #3
  • Cerdrica
    brawny skrev 2010-01-18 12:30:08 följande:
    Den har vi redan gått, så det är klart.
    Härligt, då har ni ju ett jättebra läge om det inte funkar med IVF.
    Den som lever får se
  • Ålen

Visst har Qermit och någon mer nämndmöte imorgon? Lycka till!!!

• Simba79

Emilia77 - Hur har det gått för er? Har ni fått medgivandet än?

Lycka till alla som ska upp i nämnden snart!

• Längtande mamma
    Ålen skrev 2010-01-19 20:40:32 följande:
    Visst har Qermit och någon mer nämndmöte imorgon? Lycka till!!!
    Just det ja! Lycka till imorgon! Hoppas ni snart har ett tjockt kuvert i brevlådan!
  • Qermit

Tack söta ni! Nämndmötet var faktiskt idag och eftersom vi inte hört något hoppas vi att allt gått bra

• MamaLily
    Qermit skrev 2010-01-19 22:12:20 följande:
    Tack söta ni! Nämndmötet var faktiskt idag och eftersom vi inte hört något hoppas vi att allt gått bra
    Vad kul! Så klart har det gått bra! Hoppas ni snart får hem allt i brevlådan så ni kan skicka vidare till organisationen. 
  • Kwela

Någon som vet hur lång tid det tar efter nämden har sammanträtt som man får veta hur det gick? 

• Hej och Hopp

Jag ringde till nämndsekreteraren efter 3 dagar och fick då besked om att jag var godkänd. Det dröjde nästan 2 veckor innan jag fick beslutet på posten tror jag...
    Men det var ju några år sedan och det kan säkert skilja sig åt mellan olika kommuner

• en glad
    Kwela skrev 2010-01-20 23:09:22 följande:
    Någon som vet hur lång tid det tar efter nämden har sammanträtt som man får veta hur det gick? 
    veta beslutet brukar man kunna få omgående, men när man får det skriftligt beror på om det var omedelbar justering eller ej.... var det inte omedelbar justering kan det ta några veckor!
Svar på tråden Hemutredning hösten 2009 #3