Hemutredning hösten 2009 #3
Hej!
Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden
.
Hej!
Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden
.
Vad kul Minniemus! Vilket/vilka länder köar ni till?
Nu har vi fått vårt medgivande så jag antar att det är dax att ta en kontakt med AC som är den organisation som vi köar i. Är det meningsfullt att redan kontakta AC när man "bara" stått i kö i två år? Va tycker ni?
Är också nyfiken på vilka länder ni andra funderar på?
Vi har inte en aning, har innan varit helt inställda på Vietnamn men nu när de inte är aktuella längre vet vi inte....
Grattis HoppetKärleken!
Det är klart att ni ska kontakta AC direkt! De hjälper er att hitta lämpliga länder.
Åh så härligt att det rör på sig för så många i tråden!
Solen skiner och idag är det svårt att vara deppig:) Ska strax dra på mig träningskläder och ge mig ut.
Skickar positiv energi till alla som behöver det, idag känner jag mig stark och delar gärna med mig!
KRAM
Grattis Minniemus!!!
Och skönt att du låter så positiv Stella.
Hoppetkärleken, klart ni ska kontakta AC nu. Till många länder "räcker" 2 års kötid i Sverige så ni kanske t om får börja samla papper snart
Tack! Vi köar bara till Sydkorea.
Jag känner mig också positiv, fast det är söndag
Och jag är kär!
Kram till alla!
Glädjen sprider sig!
Vad roligt att det händer så mycket nu! 2010 kommer bli ett spännande år.
Jag passar på att påminna om fikaträffen den 7 februari i Göteborg.
Jag skulle gärna vilja få en bild av hur vi alla ligger till och vilka länder vi köar till.
Orkar ni med en lista? Jag börjar
* Ålen- medlem hos AC sedan juni 2008, köar till Colombia, Lesotho, Madagaskar (sneglar på Sydafrika och Kina via 48- timmarslistan med saknar sambotid/äktenskapstid).
* Ålen- medlem hos AC sedan juni 2008, köar till Colombia, Lesotho, Madagaskar (sneglar på Sydafrika och Kina via 48- timmarslistan med saknar sambotid/äktenskapstid).
* Simba79- medlem hos AC sedan juni 2008, väntar på medgivande. Skall upp i nämnden i slutet på februari.