• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Pandy

hej pricken!! du slösar på teleräkningen ser jag

• Pandy

vad gör java uppe halv två på natten? behöver du inte sova tjejen?du som har barn...

• Majblomma12

Åh, vad söt han är...

• Majblomma12

Pandy, Hugo somnade inte förrän då. Hon försökte tydligen i fyra timmar, han vägrade. När han väl somnat blev hon pigg.

• pricken74

Japp pandy..vet ju inte vad jag ska göra med alla pengar
    Men snart ska jag hoppa in i duschen och göra det bästa av mitt yttre
    Sen ska jag på första föräldrargruppsträffen genom bvc..ska bli kul att se vad man gör. och vilka som är där

Vad ska du och twinsen göra idag då?

Gissar att java kanske sover nu då eller? hugo är en liten buspojke..

• Majblomma12

Ha det så roligt på träffen, Pricken. Jag ska också hoppa i duschen, kanske hinner jag med en snabbtur på stan innan jobbet, börjar känna mig lite rastlös härhemma. KRAM

• Amadea

Trevlig helg allihopa!
    Ses nog inte förrän på måndag !!

er!

• Lehen

Tittar in hos er men det händer inte så mycket i tråden....
    Grattis Iors....Till att druvan såg bra ut....

Hur har det gått för Sammet idag????

Har varit på VC med lillE idag igen....

För två veckor sedan fick hon en pencellinkur på 10 dagar & då hon fortfarande har
    feber till & från så gick vi tillbaka idag & då fick on en ny pencellinkur på 10 dagar
    fast en bredare....

Grattis Amadea hoppas att du får en bra födelsedag....

• Fröken positiv

Kikar in för att kolla hur det gått för Sammet. Inga nyheter?

Själv har nojiga FP varit på ett extra UL idag. Min barnmorska skrämde upp mig rejält och tyckte absolut att vi skulle kolla upp att fosterrörelserna minskat.
    Efter att ha ringt det lokala sjukhuset och inte kommit fram, ringt gyn och inte kommit fram, ringde jag regionssjukhuset och då fick vi genast tid på förlossningen för UL.
    Lämnade skrämda kollegor och packade in sjuka Zeke i bilen och körde 6,5 mil.
    Behöver jag säga att jag grät mesta delen av vägen?
    Självklart spelades de värsta scenariot upp i min hjärna gång på gång.
    Helt utan anledning.
    Allt var fullständigt perfekt och alla värden normala. Ev. kan BF komma att flyttas fram 5-7 dagar. Vi får väl se i framtiden.
    Ordningen är återställd och Klimpen sprattlar nu åter omkring i maggen

Svar på tråden Dansar med vargar!