• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Majblomma12

Gulevarg! vila nu!
    Jag har fått tid nu, den 5 dec. Osis jag hade, MVC har flyttat, tills för några månader sedan låg de ett stnkast från mig, nu ligger de uppe på stan. Ja, ja, allt är relativt, det är fortfarande nära men inte liiika nära.

• Java

grattis min älsklings åsna är så glad för ert VUL idag!

Lots of L O V E

• Zeke sur

Nu ska vi kravla oss isäng!!!!

Ha det gott alla krakar!

// FP & Zeke

• Java

Instämmer vidare:

För Ior har sett druvan
    För Ior har sett druuuuvannnn

Fy FaaaaN Vad hon är BRA!!!!!!

....och DRUVAN är så bra, och druvan är så bra....för ior har sett sin druva, för ior har sett sin druva

PUSS

• pricken74

Grattis iors!!!!puss puss puss

Lycka till Sammet

• Majblomma12

God förmiddag, alla.
    Idag är det slut på det roliga. Jobbar hela helgen. Har verkligen ingen lust, men det är bara att bita ihop och lunka iväg. Hoppas det är några trevliga att jobba med. I o f s är de flesta på mitt jobb trevliga, men man funkar ju onekligen lite extra bra med vissa, och då går helgen fortare.

• pricken74

Ja det har du rätt i iors..ska man jobba helg vill man ju att demman jobbar med inte är några dönickar.
    Hur kändes det att "lämna" kliniken? jag var lite vemodig..har trivts så bra med all personal där..men man lämnade ju dem för ett gott skäl..men ändå..

• Majblomma12

Ja, det kändes lite snopet. Alla satt och fikade, med stängd dörr, då vi var klara så vi fick inte chansen att säga hej då, heller. Men Tomten ville absolut att vi skullle komma upp med barnet när det är fött, så vi lovade att göra det (han sa det två gånger! ).

Svar på tråden Dansar med vargar!