• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Ibland så!!!

Natti natti FL

• Fröken positiv

Zeke är född i fiskarnas tecken. Märks det

Nu ropar John Blund på FP så det är väl bara att krypa ner mellan de nytvättade lakanen och slumra in.

Gnatt Ior!

• Majblomma12

Det är jag också. men inte är jag nån filosof för det. Gnatt!

• Pandy

ni har väl inte glömt att ställa om till vintertid? Jag är först här idag! Jisses!!!
    Emil ville upp han..han motionerar i babysittern.

• pricken74

Godmorgon alla!

Japp har ställt om tiden..på nästan alla klockor.
    Albin var vaken pigg och glad .kl 07.00
    Ja och sen har han ju väckt mamma 3 gånger för käk oxå i natt
    Nu sitter han och kollar på nyheter i sin babysitter och snackar med tjejerna på tvn
    Nu ska jag shoppa lite på internet
    Hej på er!

• Pandy

usch jag har fått min mens och den är bara för mycket!!! trist då att man aldrig blir normal efter förlossningen...ändå äter jag p-piller som ska minska mängden.

• Zeke sur

hmmm
    En helt okunnig varg trodde att allt sånt gick tillbaka till "samma" som innna grav efter ett litet tag?!?!
    Blir det inte samma igen?? eller menar du att det tar lång tid att återgå?

• Zeke sur

Frukost dax!!
    Och sedan blir det nog en dag i solen här!!!

• Pandy

jag har ju haft massa blödningsproblem efter förlossningen som långt från alla har...
    Jag har haft otur och gjort 2 skrapningar.. nu är väl det stabilt, men nu kom mensen med besked istället.. Vågar nog aldrig försöka mig på en knodd till...vill inte förblöda.

• Hstintan

Hej go-vänner!

Vilka underbara dagar det har varit i helgen. Jag är INTE ironisk trots att mitt FET inte gick vägen. Men tilltron till det fanns inte från första början... som vissa kanske vet. Men annars! Vad naturen är vacker!!!! Har gått en härlig långpromenad efter Mälaren idag, in och ut i ek- och lärkträdskogar. Det luktade blött, solen värmde en frusen själ, vattnet vågade sig kraftigt och gräsänderna fullkomligen lyste i solskenet. Åh, jag är en sån naturromantiker. Stannar hela tiden och utbrister Titta vad vackert. Ser du vad fint Sen har vi ett pussträd som vi måste sätta oss på när vi går förbi. Och ja, pussas!!! Mums vad kyssar smakar gott utomhus.

Puss och kram från en GLAD stinta

Svar på tråden Dansar med vargar!