• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Jag ringde till våran växel på lasarettet & frågade vart jag skulle vända mig.
    Vi har ingen MVC i minstad så jag hamnade på en barnmoskemottagning på samma ställe som min husläkare.

Ingen ska kunna stoppa dig åsnan

• Betty2

Sammet: Håller med helt och hållet. Det kan väl inte vara särskilt svårt för dem att berätta vart man skall vända sig och lämna ut aktuellt telefonnummer?

• Majblomma12

Jag har hittat det nu (tror jag). Ska ringa klockan ett, då de öppnar igen. Vad har ni andra haft för er då? Hur går det för dig, Fia? Sammet, när har du VUL?

• Majblomma12

Ah. Hur länge ska du vara där nere nu. amadea? Tycker det varit länge, jag.

• Betty2

Det går bara bra än så länge. Skall på VUL (inför FET) på tisdag, och gissar att FET blir fre el sön nästa vecka.

Amadea: Grattis i förskott! Hoppas det blir en mysig och rolig födelsedagshelg!

Nu måste jag äta en väldigt sen frukost och åka till stan och shoppa lite. Ha en härlig dag allihop!

• Majblomma12

Ha det så bra, Fia. KRAM

• Amadea

Detta var vecka nr 8 så nu är det 4 veckor kvar, dvs 12 veckor totalt.
    Jo det känns som en evighet men nu har jag ju gjort 2/3.
    Det blir 2 st 5 dagars veckor & 2 st 3 dagars veckor av dem som är kvar. Detta pga att min föräldrarutbildning börjar & jag vill inte missa det!

• Amadea

Känns som jag ska laga mat hela helgen
    Mamma, hennes man kommer på besök hela helgen.
    Pappa, Syrran m. familj på middag på lördagkväll (plus mamma m. man)
    Sedan kommer min mormor & moster på söndag..........

Svar på tråden Dansar med vargar!