• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Låter underbart!!
    Vi planerade en picknick med bekanta på fm "skulle bara..." åka och handla och packa lite. när vi svänger in på deras gata så börjar det regna!!!
    Jag tror det var FP som inte vill emotionera så hon beställde regn

Blev en kort tur mellan skurarna och fika innom hus istället!!

• Zeke sur

Någon med rekomendationer på vad vi ska kolla efter när det gäller ny torktummlare?
    Vår vill inte vara med längre

Vill köpa en någorlunda billig men inköp är ju inte allt när man tittar på pris!?!?

• Pandy

zeke sur: en som drar lite ström är ju att rekomendera eftersom de drar så mycket...

• Zeke sur

Jo det har jag också tänkt på!
    Den vi har idag är 10 år så jag gissar att allt är bättre men när jag letat så har jag bara sett ett exempel på vad som skiljer mellan energi klass C och D 4kw/h /år resp 350kw/h och det måste vara ett tryckfel!?!?!
    När vi kollade på de lägre prisklasserna så var de flesta av klass C men är det värt att gå upp i pris för att komma ner på B eller dubla priset till A??

• Lehen

Tittar förbi & läser ikapp, det gick snabbt....
    Vi ska till SU på tisdag för UL & sedan göra ett FET i början av november....

Ska hoppa i säng nu (ja, det är sjukt tidigt) ska lyssna på min ljudbok....
    Jag är INGEN läsare, har väl plöjt igenom 10 böcker i hela mitt liv, men
    nu har jag börjat lyssna på ljudböcker & har lyssnat på 6 st på ett halvår....

Snart har jag lyssnat på lika många som jag läst i hela mitt liv

Kram & gnatt på er alla....

• Betty2

Jaså skall du oxå på VUL på tisdag Lehen, vad kul! Jag med! Sedan gissar jag att det blir FET redan på fredag el söndag, om det blir lika många dagar med tabletter som tidigare FET. (Jag gör ju stimulerat FET nu.) Vem vet, det kanske kan bli FET på söndag för dig med!

• Fröken positiv

Hej Go vänner!
    Vill bara replikera på Zekes påhopp att långpromenaden med picknick var MIN idé!

Hstintan: Vad skönt att du kan njuta av vår underbara höst och inte gräver ner dig. Jag kände samma efter mina misslyckade försök. Några tårar vid provstickan och sedan var det bra! You go girl!

Fia och Lehen: Så nu är det ni som ska terra SU på tisdag. Hoppas att ni får de besked ni vill ha!

• Fröken positiv

Inga raringar att prata med.

Då får jag väl säga Gnatt

• Amadea

God morgon!
    Nu är jag tebax i Alingsås på jobbet
    Men den här veckan ska gå fort har jag bestämt så snart ska jag åka hem igen

Något nytt??

• Pandy

jag vill skänka en tanke till fiaflopp..saknar henne i tråden!

Svar på tråden Dansar med vargar!