• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Nähä nu är det dax för mig att dra mig för att få magen mätt

• Majblomma12

Funderar på om jag ska våga ställa mig på vågen idag. Man kan ju hoppas att man hållit tillbaka några kilo pga av det rikliga vomerandet.

• Amadea

Då får du fixa en picknick korg i båten!!
    Jag trodde ju det var väsrat husbåten men lyxkök

Bye bye

• Java

pricken stannar HÄR!!... nejrå, jag skall också bege mig om inte allt för länge! men först måste vi ju har rock'n roll party!!

väntar på städerskan, och sedan är det babyland som gäller för mig!

• pricken74

Amadea; jag kan snickra ihop en om en stund när albin vaknat så han kan hjälpa till och hålla hammaren

ior; the blob...*skrattar* fast det kanske inte är så kul förståss

• Java

ior: jag gick upp 15 kg de första 12 veckorna!!! ...BM sa till mig på inskrivningen att hon inte hoppades på att den takten skulle fortgå!!....men det gjorde den ju inte. Det blev ju totalt 22 kg för mig Men de 15 första fixade jag alltså redan innan v 12!!!

• pricken74

Java; städerskan??snart måste jag bege mig..men först la de svinge la de rock´n roll...

Amadea; syrran bor nära men ändå långt borta,, förut bodde vi ju 15 meter ifrån varann,,nu är det 5mil eller nått sånt..tar iallafall 40 minuter dit. Så allt är relativt.hejdå!!

• Majblomma12

Äh, det blir som det blir. Finns ju inget man kan göra ändå.

Java, "städerskan"?

• pricken74

ior: jag gick oxå upp mycket i början..närmare bestämt 9 kilo innan v.25 men sen gick jag bara upp 3 till. vet inte exakt hur mycket i v.10

• Java

ior och prickis: ja, vi har städerska varannan vecka!! super skönt!! det har vi haft i ca 1,5 år. Och har man en gång vant sig, så är det svårt att sluta!

Svar på tråden Dansar med vargar!