• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Kul att du mår bra Sammet
    Jag sitter här & är proppmätt!! Skulle aldrig hällt i mig hela den där Latten efter maten........

Ska du till Sthlm i morgon??

• Sammet

ÅH, det är nästan så jag skulle kunna dricka latte idag.... det har jag inte gjort på...lääänge
    Nästa vecka ska jag till Stockolm. Jag gissar att det blir lite shopping och museebesök på lördagen också med min vän, men jag får väl ta tillvara på tiden när jag väl är där
    OCH äta goood maaat på restauraaang ska vi göra!!!

• Sammet

...alltså, nästa fredag drar jag till Stockholm!

• Amadea

Skoj!
    Jag var & shoppade lite i Gbg i måndags
    Fikade med Fia2 oxå

Du får komma till min stad & shoppa någon gång

• Sammet

Ja, shoppa är nästan min favvoritsyssla nr. 1
    Särskilt saker med röda lappar på...
    Jag köpte tyg häromdagen för 19.50/m.... det kallar jag billigt!
    Det var mörklila finspårig manchester, ska bli luckbyxor idag...om jag kommer så långt

• Sammet

Eeeeehmmmm...hur ska jag förklara.....
    JO, vet du hur de flesta folkdräktsbyxor ser ut framtill?
    som en lucka med knappar vid sidsömmarna och upptill istället för gylf....
    Fast jag ska förståss inte göra knickers utan vanliga långbyxor. Praktiskt när magen ska växa, då kan man flytta knapparna lite eftersom...ett tag i allafall
  • Lehen

Sitter på jobbet & har inget mer att göra så jag borde nog åka hem nu....
    Men alla har åkt iväg på olika ärenden så jag är själv här & kan därmed inte åka än....

• Lehen

Nu kom två av killarna tebax då är det bara att vänta på Bossen (min gubbe )
    Han får ge mig lite kontanter så att jag kan åka & handla....

• Sammet

...eller tänk dig en sån där gammal hederlig sjömanskostym från 40-50-talet. De kan ha luckbyxor, låter lite snyggare än folkdräktsknickers
    Försöker hitta bild...

Svar på tråden Dansar med vargar!