• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

iors; haha skulle städa innan städerskan kom..fattar vad du menar.*skrattar*
    Ha det så mysigt med j ikväll..har du köpt boken förresten?
    Ha det bra på semi.

Java; ha en hel mysig dag på babyland..vilket ställe det är ..jag kan bara gå runt och titta och fantisera..innan albin kom var det mycket gå runt och titta..

Jag måste nog dra nu...iallafall härifrån.
    puss på er mina godingar.

• pricken74

Albin vaknade,,sen hängde jag faktist tvätt på RIKTIGT..

• Majblomma12

Nej, inget bokköp. Önskat mig den i julklapp. Har man väntat så länge kan man vänta några evckor till.

• pricken74

apropå farsdag..så vill p absolut inte ha nånting.Men jag ska köpa nått litet iallafall bara för att det är första farsdagen..svårt att slita sig härifrån..men albin bokstavligne slite sig snrt...bye bye.

• Majblomma12

Läste en tråd igår och tjejer som blev sura på sina killar för att de inte fick något på mors dag det år de var gravida. Så urfånigt!

• Java

ior: men då är man ju inte mor!!....hallå, det är ju som om man skulle bli sur om man inte fick födelsedagspresent då syrran fyller år!

prickis: ha en underbar dag!!! puss och kärlek till dig!! och jag tycker du skall köpa nått litet till P ändå! Tycker han om kaffe?? då är ett bra tips att köpa kaffe med smak på. Tex så är "irich coffie" smak på kaffet jätte gott!! lite lyxit, och väldigt gott!

• Majblomma12

Ja, visst är det löjligt? Skrattade gott då jag läste det!

• Majblomma12

Ha det bra, Pricken!

• Java

Nu vaknade Hugo pojken igen! dax att stämpla ut. Ses i kväll eller i morron. Puss till mina riktigt goa vänner

Svar på tråden Dansar med vargar!