• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

JavA; nej jag menar inte att jag går runt och städar hela dagarna för det finns det ingen tid till..utan jag stökar mest till..nej det är klart, man kanske skulle skaffa en sån...

• Majblomma12

Skulle helt seriöst aldrig kunna tänka mig att släppa in en främmande människa i mitt hem för att städa i vår skit. Det funkar bara inte. Jag får fortsätta gnälla över hur trist det är att städa i stället.

• Java

jag har inga som helst problem med det! inte det minsta faktiskt! så länge det går schysst till alltså!...och jag slipper gnälla. Perfekt! städar ju ändå varannanvecka själv, så det är kanon!

• Majblomma12

Man kanske vänjer sig. Fast nä... jag fick spel igår och sprang runt och städade som en dåre då jag fick veta att svärmor skulle "titta förbi". Skulle säkert städa innan städerskan kom, för att slippa skämmas över "stöket".

• Java

man vänjer sig väldigt snabbt kan jag säga!

så skitigt hinner det inte bli på en vecka, och eftersom man plockar undan innan, så är det ju ändå halva jobbet av vad städningen tar (iaf hos oss)

• Majblomma12

Nåja. Med min lön är det hur som helst inte att tänka på.

Vad är det du och Hugo ska göra i dag då?

• Java

vi skall åka till babyland för att handla badbyxor. Börjar ju på babysim i morgon. Sedan skall vi köpa en liten farsdag present till N. Brukar inte "fira" farsdag annars, men eftersom det är den första så vill jag iaf köpa en symbolis grej. Jag fick ett fång vacka rosor på marsdag Ev åker vi förbi syrran också, men det får vi se!

Jobbar du hela helgen eller?

• Majblomma12

Nej, åsnan är ledig! Jag ska på seminarium idag, sen har jag en mysig fredagkväll med J att se fram mot.

• Java

å vad mysigt!!

vart tog prickis vägen???

• Majblomma12

Ja, det kan man undra? Hon kanske gick och städade?

Svar på tråden Dansar med vargar!