• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Amadea

Jag är på jobbet!
    Det är en helt vanligt besök hos BM!
    Så jag väntar mig inga speciella saker.
    Möjligen att få ställa mig på vågen..............

Ni är pigga & glada så här dax??

• Java

ja, prickis, det var länge sedan jag var uppe och inne på fl vid 6-snåret!....då du brukar häcka här!

nu sitter gossen i knät. och ibland kommer han åt musplattan, varpå markören sticker iväg ....vips så skriver man på helt fel ställe, mitt i meningar etc!

• Java

amadea: glad - ja, pigg - nja

• Amadea

Det gäller att de får lära sig hantera datorn i tid
    Köp en labtop åt dem så det kan ligga i spjälsängen & surfa

• Amadea

Jag har sovit skit dåligt i natt!
    Har haft ont i ryggen, så varje gång jag skulle röra mig så vaknade jag

I kväll ska jag till Sthlm på Saturday Night Fever
    Hur ska jag orka..........

• pricken74

Nu så..gick det bättre att lägga..det är en konst att lägga ner dem när man har dem felvända i famnen..förstår ni? man måste liksom vrida dem ett halv varv och då är plötsligt armen under barnet...jaha får väl stå så här då tänker man men nu gick det bra att smita därifrån.

Java: haha hugo..en riktigt hacker
    Ja det här äkta pricken tid..

Amadea; mår du så där oförskämt bra eller? inga konstigheter alls med din grav? bra blodvärde, sf mått i sin ordning, vikten helt ok..??ingen fogde?
    skönt..endast halsbrännan som är besvärlig.

• Java

skulle N få bestämma skulle H redan ha 3 datorer för sig själv ...Hugo pluggar mest Llinux, C++, och så Java förståss, så här ibörjan

• pricken74

amadea; jag är pigg,,det är albin som är en tröttmössa..sov ju 6 timmar igår på dagen..och nu sover han igen..fast jag skulle ju önska att han sov lite längre på morgonen..vaknade första gången vid 3 och låg och hade gympa...som en fäll kniv ligger han flaxar med armarn och sparkar med benen samtidigt... men han somna om då och vaknade vid 5 igen..

• Amadea

Hälsbränna har jag haft i mängder.......
    Annar så är det lite klåda när saker sitter åt.
    Men nu har ryggen börjat spöka förra helgen så vi får se vart det tar vägen.
    FÅ se hur värdena ser ut efter i dag hos BM.
    Hade sf 25 cm i v. 24 dvs 25+0 & sedan har jag inte kollat mera än.
    I dag är det v30+0

Svar på tråden Dansar med vargar!