• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • pricken74

Java; det ska böjas i tid det som krokigt ska bli.. men 3 datorer..??

• pricken74

Amadea; ja jisses v.30..åh vad pirrigt..

• Java

pricken: jag fattar precis hur du menar med armen, och fel håll i famnen!!!!!

• Amadea

Var på min 1:a föräldrar utbildning i går
    Vi var 4 par där (ett par til skulle komma nästa vecka).
    Jag hade BF sist!!
    2 st hade BF 5 dagar före mig & jag tyckte de var mkt större än mig
    Det ska bli kul & se vad jag ligger på kurvan i dag eftersom jag låg på den övre delen sist.

• Java

amadea: det är lehen som är reseleiter för den 3 dec. så jag väntar på direktiv från henne. vi är på babysim på morgonen, så jag får dyka upp efter det!....ha ha ...."dyka upp"

• Amadea

Inte jag men jag kanske kan återkomma om det om typ 5 månader eller så
    Nu ska jag springa i väg & ta mig en kopp te!!

• pricken74

Java;; bra att du fattade.. jisses vilka problem man kan ha va

amadea; i v.30 låg albin med huvet neråt hade gjort det ett tag om jag inte minns fel,,hur ligger eran bebis?

Jag har inte saknat magen nånting efter jag fick albin..endel säger ju att man kommer att sakna den..men det har inte jag gjort tidigare..men nu börjar jag sakna den..minns knappt hur det kändes att ha den där magen..vilket känns konstigt. Njut amadea..klappa magen mycket och fantisera. Jag tror det är lättare att tänka så efteråt..innan är man mest orolig att nått ska vara fel och att det itne ska gå bra. Då vill man bara få det överstökat.,,jaja lite svammel från en pricki korv

• pricken74

Java: "dyka upp" *asg* du e skojig du..

Amadea; ja du kommer fatta..du kommer bli en joey när du står där med bebisen åt fel håll och armen under

• pricken74

..kanske inte så många som fatta vad jag mena med joey,,måste vara ett vänner fans för att förstå..men en aha upplevelse om jag säger så.

Svar på tråden Dansar med vargar!