• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Betty2

Hej!

Någon som kan förklara varför Pandys namn har blivit svart och inte går att klicka på? Eller är det bara hos mig det ser ut så? Har hon avregistrerat sig? (Jag hittar henne inte i "sök vänner".) Om du ser detta Pandy och kanske har bytt namn el liknande får du gärna kika in till mig och berätta vad du heter nu.

Önskar alla en riktigt härlig helg!

• Hstintan

MEN! Grisen verkar vara borta.

PANDY kom tillbaka! Eller återuppstår du under något annat namn? *hoppas*

Önskar Fia2 en underbar helg. Och er andra också. Såklart!

• Lehen

Hej alla
    Vi har varit på adortionsutildning idag....
    Det var nummer 6 & nu är det 2 gånger kvar....

Jag har haft skitont i magen idag som mensvärk "suck"

Vad gör ni andra så här på lördag kväll???

• Zeke sur

Har precis mumsat Tacos här!!!
    Så nu blir det lite surf innan tv soffan ropar!

• Hstintan

Hej Lehen och Zeke!

Jag har precis ätit hamburgare med ugnstekta rotsaker. Mums! Ska också surfa lite innan jag bänkar mig framför soffan. Eller framför tv:n menar jag ju såklart. Orkar inte sitta på golvet

Trist med det magonda Lehen, men det kan man ju ha ändå. Kul med utbildningen. Blir sugen...

• Zeke sur

Framför soffan?!?!

Är det skinnfällen framför brasan som blir framför soffan eller??

• Hstintan

Nä, men jag har en kohud bakom soffan, fast då ser jag inte tv:n

får nog ta fåtöljen som vanligt för soffan ockuperas av mina män
  • Zeke sur

Jasså det krävs flertal för att Stintan ska bli nöjd en lördags kväll!?!?

• Majblomma12

God kväll på er!
    Här sitter man, mätt och förnöjd, och myser i ett av stearinljus upplyst vardagsrum. Faktum är att det är något visst med den mörka tiden på året, just mysmässigt. Kanske det faktum att man utan dåligt smavete kan tilåta sig att sitta nersjunken i en fåtölj och kolla på film en hel eftermiddag/kväll/natt, utan att någon översocial partygalning anklagar en för att vara soffpotatis och att man "borde gå uuut, du måste ju göööra något".

Är det någon som har koll på filmutbudet i kväll?

Svar på tråden Dansar med vargar!