• Java

Dansar med vargar!

Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga.

• Svar på tråden Dansar med vargar!
  • Zeke sur

Jackie Chan x 2
    Först Shanghai noon
    Och sedan nights

• Hstintan

Varje kvinna har rätt till två män sen om den ena är liten och hårig och säger.... mjau så kanske det inte låter så provocerande

Hej Iors! Mysigt med ljus. Ska försöka komma ihåg att tända några sen.

Vet inget om filmutbudet.

• Zeke sur

Det kanske är så att vi börjar bli för gammla för party livet?!
    Trivs bättre hemma i mysbyxor och slötitta på någon halvbra film!?

Fast första Chan filmen ikväll är nog den bästa han har gjort tror jag!

• Zeke sur

Nu säger ju inte det så mycket iofs för de flesta av hans filmer ligger ju i B och C klass men han är så rolig!!!
    Ofta är ju höjdpunkterna efter med alla filmmissar under inspelningen värt hela filmen!

• Zeke sur

Åjja Stintan kissar kan allt vara ett gott sällskapp dom med!
    Tycker mycket om katter, en och annan hund går iofs bra med

• Majblomma12

Nä, inte nån taskig kung-fu-rulle, det pallar jag inte med. Jag frå helt enkelt plocka en Depp ur hyllan. Finding Neverland, den har inte sambon sett.

• Hstintan

Jackie Chan hoppar jag gärna över
    Men det kanske finns något annat att nödglo på

• Hstintan

Tänk om man hade en Depp i hyllan

Vi har inte ens någon dvd-spelare... och en pytteliten tv. Inga teknikfreak här hemma. Men ibland skulle man ha två. Det är för mycket sport på vår tv. Nu är det fotboll England-Argentina tror jag för M lockade med Rio Ferdinand. Men honom kan jag leta upp på internet istället.

• Lehen

Sitter under ett täcke i soffan & glor på extreme uppussning i norska trean....

• Majblomma12
    Ja herregud, så less jag kan bli på all fotboll härhemma! Stintan, varning när man dessutom har box och det i princip finns någon match att tillgå 24 om dygnet.

Men, som sagt, man har ju en man i hyllan.
Svar på tråden Dansar med vargar!