Dansar med vargar!
Ja, jag vill shoppa. Lekte med tanken att tvinga Pricken till Barnens hus, men tog mig samman. Liiite tidigt, trots allt.
Ja, jag vill shoppa. Lekte med tanken att tvinga Pricken till Barnens hus, men tog mig samman. Liiite tidigt, trots allt.
Mmm... vagn. Jag vill ha en sån här, som Java köpt till Hugo.
www.bonti.se/shopcart/othinfo.htm
Ja, skrolla ner. Det finns ligginsats!
Åh.... nu mår jag spysjukt igen. Ska gå och lägga mig och tycka lite, lite synd om mig själv en stund...
Grattis Fia. (springer och spyr igen)
Marginellt.
Man ska ju inte klaga. Men faktum kvarstår: det finns få mänskliga tillstånd som så totalt tar must och ork ur en som just illamående.
Lehen, kan man räkna med FET för dig i veckan också, eller?
Jag mådde också uselt av pillren. Blev satt på Neovletta (=rävgift) vid sexton års ålder, pga mensvärk. Med facit i hand önskar jag att jag mått bättre av dem, då hade jag kanske svält ut endon i sin linda.
Men jag fick såna humörsvängningar, gick upp massor i vikt och fick småproppar i benen så jag slutade efter några år.
Jag har just talat om för karln att jag i sann feministisk anda tycker detta är bedrövligt, ojämlikheten i graviditeten och krävt, ja KRÄVT, att han omedelbart ska ta sitt ansvar som modern och upplyst man och spy lite i mitt ställe.