Dansar med vargar!
Det kallar jag riktiga män! Ska genast föreslå detta för sambon.
Det kallar jag riktiga män! Ska genast föreslå detta för sambon.
Nä. Han blir ju aldrig spysjuk hur mycket han än dricker. Och då har jag sett honom inta en hel del i våra tidiga år, innan han partat färdigt och blev en städad datanörd.
Ja, numera är han en ordentlig och hyfsat präktig soffpotät med väldigt söt mage där lappen ligger allt som oftast.
Hej Java!
Hur har din dag varit?
Men Pandy, det där låter ju inte alls bra.
Vad tråkigt att de inte tar dig på allvar. Kan de inte ge dig några preparat för att minska mensen? Minipiller? P-stavar? Cyklo-F?
www.mpa.se/observanda/obs97/cykloq.shtml
Fast Pandy, att ha riklig mens behöver du ju i sig inte vara rädd för. Det har jag haft hela mitt liv. Att det de första dagarna rinner ur en, samt att det kommer klumpar stora som en matsked Jelly, det är mer regel än undantag i mitt liv. Det är ganska vanligt att kvinnors blödningsmönster ändras efter en graviditet.
Hur lång tid brukar det ta, vid amning, innan mensen återkommer? Jag ser gärna att min håller sig borta lääääänge.
Förstår att det måste vara väldigt obehagligt, Pandy. men som sagt, fortsätter det så här varje mens så vänjer du dig vid det tillslut. Det är bara att köpa extra-plus och nattbindor.
Java, vilka amazoner vi är!
Ja, du är den strösta klemgrisen av dem alla, Pandy.
Nej, så klart inte. Vi IVF-brudar är ett gäng tuffingar!